Gjest smertelig prosess Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 En veg ut av mitt eget mørke Jeg sitter her i mitt eget mørke, og ser ingen veg ut. Jeg graver meg ned i hat og selvforakt, som vil fortære meg til slutt. -er det slik det skal være? -er dette alt livet har for meg? -hvorfor skal jeg finne noen veg ut? Jeg sitter her i mitt eget mørke, orker ikke å se etter lysende håp. Håpet kjenns tungt å bære, alt er slitsomt i en håpløs kropp. -er det slik det skal være? -er dette det livet jeg ønsker? -kan jeg finne min egen veg ut? Jeg sitter her i mitt eget mørke, jeg ser etter vegen ut. Jeg leter etter holdepunkter som kan vise meg, at det gode kan seire til slutt. -kan man finne noe godt i livet? -hva er det livet har å tilby meg? -jeg vil finne min egen veg. Jeg vil ikke sitte i mitt eget mørke, jeg vil finne vegen ut. Jeg vil kunne se der framme, at lyset vil seire til slutt. -jeg vet ikke hvordan det skal være, men jeg vil våge å ta del. -jeg vet at noen dager vil være tunge, men jeg velger meg håpet om å bli hel. -jeg må våge å gi av meg selv, og tro på det gode som finnes. Det vil være vanskelig noen ganger, men jeg vil våge det likevel. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388970-en-veg-ut-av-m%C3%B8rket/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.