Gå til innhold

Gravidtest, veldig positiv - kommet langt?

Anbefalte innlegg

Gjest pregnant again

Tok en test nå, og den ble superpositiv med en gang, to sterke streker. Stod noe om på testen at mulig man måtte vente 5 min før resultatet ble synlig, og at dette kom av hvor langt man er kommet...

Min ble positiv med en gang jeg tisset på den...

Hvordan kan jeg vite hvor langt jeg er kommet da?

Tror jeg hadde mensen forrige mnd (skulle hatt den den 20 denne mnd.) men lurer på om ikke det var veldig lite da...

Kan jeg finne ut dette på noen måte, finnes det tester som sier hvor langt man har kommet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/388985-gravidtest-veldig-positiv-kommet-langt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest postafen

Generelt kan man si at jo kjappere og tydeligere utslag, jo mer hcg i urinen, noe som indikerer at du kan ha kommet lengre. Men dette er individuelt og kan skyldes tilfeldigheter. Blødningen din kan ha vært en festeblødning eller det kan ha vært en vanlig menstruasjon. Gå til legen du.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...