Gå til innhold

"Åpen" DOLer?

Anbefalte innlegg

Gjest en liten doler
Skrevet

Vet dette spørsmålet har vært ute tidligere. Men er DU en såkalt åpen DOLer - forteller du omgangskretsen din at du er aktiv på DOL? Familien min, mine aller nærmeste, vet at jeg er glad i DOL, ellers er jeg en skapDOLer ;o)

Skrevet

Jeg er aktiv på flere fora på nettet. Av og til forteller jeg om hva jeg har lest på ett av disse, diskusjone som har vært osv, men jeg spesifiserer ikke hvilket forum jeg snakker om.

Gjest en liten doler
Skrevet

Jeg er aktiv på flere fora på nettet. Av og til forteller jeg om hva jeg har lest på ett av disse, diskusjone som har vært osv, men jeg spesifiserer ikke hvilket forum jeg snakker om.

:)

Har du andre fora å anbefale? Fint å kunne vandre litt på nettet, ikke gro fast på en plass :o)

Skrevet

Jeg har bare sagt til noen få at jeg er her. Vil helst ikke "blande kortene".

Gjest Monicaen
Skrevet

Er ikke de fleste på nett med i ett eller flere forum nå for tiden? I hvert fall om man regner med FB og Twitter. Jeg er åpen om at jeg bruke slike steder, men bruker ikke å spesifisere hvilke forum jeg bruker. Folk spørr ikke om det. Ikke spør jeg andre hvilke forum de bruker heller, av den enkle grunn at det ikke intereserer meg.

Skrevet

:)

Har du andre fora å anbefale? Fint å kunne vandre litt på nettet, ikke gro fast på en plass :o)

Er mer fagrelaterte og diverse Apple-fora. :)

Gjest en liten doler
Skrevet

Er mer fagrelaterte og diverse Apple-fora. :)

Ok :))

Skrevet

Mannen min vet at jeg bruker dol mye og han vet hvilket nick jeg har. Ungene har sett at jeg ofte er på denne nettsiden, men jeg tror ikke de har sjekket den ut noe særlig.

Søstera mi fant meg her helt tilfeldig for et år siden...

Ellers er jeg skap-dol'er. Har ikke noe behov for å misjonere om dette stedet :-P

Skrevet

Jeg er en skikkelig skapDOLer. Skulle noen spørre meg om jeg er på DOL (noe ingen gjør) ville jeg sagt: DOL?? Hva er det?

Ferskenblomst
Skrevet

Mannen vet, og det hjemmeboende barnet. Mannen vet også mitt nick, ikke barnet. Det hender vi diskuterer innlegg som kommer. Men ingen andre i min omgangskrets vet at jeg er en DOL´er. Og hvis noen skulle spørre vet jeg ikke hva det er, tror jeg. Og jeg trives godt i skapet mitt.

Skrevet

Ingen vet at jeg er en dolinne, og sånn håper jeg det fortsetter :)

Skrevet

Jeg har holdt til her i snart 15 år, og det er min hemmelighet.

Skrevet

Jeg har holdt til her i snart 15 år, og det er min hemmelighet.

Jeg forteller heller ingen om min tilknytning til dol. Ja, det er nettopp min lille hemlighet.

Gjest skapski
Skrevet

Skapdoler. Aldri fast nick. Vært her av og på i 15 år. Det er litt for lett å identifisere mange av de med fast nick.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...