Gå til innhold

Ville dere turt å stoppe?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg aner ikke. Om jeg hadde klart å tenke så langt hadde jeg kanskje låst dørene før jeg hadde stoppet og håpet han hadde hoppet av igjen slik at jeg kunne kjørt videre i full fart - før jeg ringte politiet.

''Om jeg hadde klart å tenke så langt hadde jeg kanskje låst dørene før jeg hadde stoppet og håpet han hadde hoppet av igjen slik at jeg kunne kjørt videre i full fart - før jeg ringte politiet'' Det er nok det lengste jeg kunne strukket meg også - iallefall før, mens vi hadde en bil vi kunne låse lett fra innsiden. Den vi har nå har chipnøkkel som vi stikker inn i et hull i dashbordet (dårlig forklart;) og låseknappen er på den chipen, dvs umulig å nå når bilen er i gang. Savner å kunne vippe inn dørhåndtaket slik vi kunne på den forrige...

''Om jeg hadde klart å tenke så langt hadde jeg kanskje låst dørene før jeg hadde stoppet og håpet han hadde hoppet av igjen slik at jeg kunne kjørt videre i full fart - før jeg ringte politiet'' Det er nok det lengste jeg kunne strukket meg også - iallefall før, mens vi hadde en bil vi kunne låse lett fra innsiden. Den vi har nå har chipnøkkel som vi stikker inn i et hull i dashbordet (dårlig forklart;) og låseknappen er på den chipen, dvs umulig å nå når bilen er i gang. Savner å kunne vippe inn dørhåndtaket slik vi kunne på den forrige...

''og låseknappen er på den chipen, dvs umulig å nå når bilen er i gang. Savner å kunne vippe inn dørhåndtaket slik vi kunne på den forrige...''

Låseknappen er jo på nøkkelen på min også, men det er en vippeknapp på førerdøra som låser samtlige dører - det er ikke det på deres også da? Ikke i bakkant, men foran over knappene som styrer vindusheisene.

''og låseknappen er på den chipen, dvs umulig å nå når bilen er i gang. Savner å kunne vippe inn dørhåndtaket slik vi kunne på den forrige...''

Låseknappen er jo på nøkkelen på min også, men det er en vippeknapp på førerdøra som låser samtlige dører - det er ikke det på deres også da? Ikke i bakkant, men foran over knappene som styrer vindusheisene.

Hverken mann eller jeg har sett noe sånt, men jeg må sjekke, for jeg savner å kunne låse når jeg kjører alene på kveldstid. Det er mye rart ved vegene som har puttet mye rart i kroppen i denne byen innimellom... :-/

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...