Gå til innhold

Operasjon med narkose, hvor lenge på sykehus?

Anbefalte innlegg

Gjest mutteren til dattera

Datteren min skal ha en liten operasjon i morgen, i narkose, på dagkirurgisk.

Noen som vet hvor lenge de ligger før de våkner av narkosen, og hvor lenge de blir liggende etterpå?

Det er sikkert endel variasjoner her, men noen som har erfaring?

Fortsetter under...

Alt gjøres så raskt som mulig. Det kan være en stund å vente selv om dere må dukke opp tidlig, alle kommer til samme tid så vidt jeg vet (med mindre dette har forandret seg).

Hun vekkes av narkosen veldig raskt. Blir så bedt om å spise og muligens tisse, så får du ta henne hjem.

Annonse

Gjest annlovinda

Sønnen min møtte opp til en liten operasjon i 8-tida på morgenen. Han ble operert rundt 9-tida, og vi var hjemme i 12-tida.

Akkurat de samme tidene var det når jeg selv hadde en liten operasjon, var også hjemme rundt 1200, ble operert ca 0830.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...