Gå til innhold

Så var det slutt.

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

10

• Mrs D

5

• tonie

4

• PieLill

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

De burde virkelig ventet til etter ski-VM, akkurat nå HAR jo avisene noe å skrive om...

Gjest Melis37
Skrevet

De burde virkelig ventet til etter ski-VM, akkurat nå HAR jo avisene noe å skrive om...

He he....

Skrevet

Kanskje paret tenker som Clinton; la det drukne i ski-VM og alle Oscarkjolene. Det skal jo ennå diskuteres hvorvidt den ene eller andre kjolen var best eller værst lenge ennå... ;-p

Gjest Høstløvet
Skrevet

Kanskje derfor at meldingen er ubekreftet. Pressekonferansen blir sikkert avholdt på et mer gunstig tidspunkt mht pressedekning etc. ;)

Skrevet

Ja, det var jo dagens overraskelse. Eller kanskje ikke ...

Gjest Elextra
Skrevet

Må innrømme at jeg har lurt på om de rakk å gifte seg før det ble slutt....

Skrevet

Jeg har egentlig tenkte ganske lenge at plutselig en dag kommer denne nyheten... :-P

Gjest Ladytron
Skrevet

Hvorfor er det såpass mange her som hadde sett dette komme?

Undrende hilsen,

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Undrende hilsen,

''Hvorfor er det såpass mange her som hadde sett dette komme?''

Det samme lurte jeg på. Jeg har ikke en gang tenkt tanken, men så er jeg ikke så opptatt av kjendisers gjøren og laden :-)

Skrevet

''Hvorfor er det såpass mange her som hadde sett dette komme?''

Det samme lurte jeg på. Jeg har ikke en gang tenkt tanken, men så er jeg ikke så opptatt av kjendisers gjøren og laden :-)

Samme her

Skrevet

he he

Skrevet

Hensynsløst! Stakkars journalister.

mvh

Skrevet

Undrende hilsen,

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke hadde reflektert over at de var et par engang. Men jeg er nok langt under middels ineressert i slikt.

mvh

Gjest kåre_conrad
Skrevet

Da skal jeg ringe Tone, i tilfelle hun trenger en skulder å gråte på. :P

Skrevet

Undrende hilsen,

''Hvorfor er det såpass mange her som hadde sett dette komme? ''

Jeg vet ikke. Men jeg tenkte i alle fall av en eller annen grunn da jeg så det kyssebildet fra Sverige (?), at nå er det sikkert like før. Ellers er vel ikke forhold kjendiser imellom det som interesserer meg mest, eller som jeg reflekterer mest over.

Skrevet

*liker*

Skrevet

Må innrømme at jeg har lurt på om de rakk å gifte seg før det ble slutt....

Hehe, samma her :)

Gjest Hulderen
Skrevet

Good one :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...