mariaflyfly Skrevet 25. februar 2013 Skrevet 25. februar 2013 De burde virkelig ventet til etter ski-VM, akkurat nå HAR jo avisene noe å skrive om... *knegg* 0 Siter
tonie Skrevet 25. februar 2013 Skrevet 25. februar 2013 Nei og nei og nei! Nå tror jeg faktisk jeg må gråte en skvett. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 25. februar 2013 Skrevet 25. februar 2013 Nei og nei og nei! Nå tror jeg faktisk jeg må gråte en skvett. *Trøste, trøste* Det kommer snart et nytt superbryllup, skal du se! Hvem var det forresten som utnevnte de to til "superpar"? 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 25. februar 2013 Skrevet 25. februar 2013 Samme her Er ikke opptatt av kjendiser jeg heller. Hadde fått med meg at de var et par, men noen tanker utover det hadde jeg aldri om forholdet deres. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. februar 2013 Skrevet 25. februar 2013 ''Hvorfor er det såpass mange her som hadde sett dette komme?'' Det samme lurte jeg på. Jeg har ikke en gang tenkt tanken, men så er jeg ikke så opptatt av kjendisers gjøren og laden :-) '' Jeg har ikke en gang tenkt tanken, men så er jeg ikke så opptatt av kjendisers gjøren og laden :-) '' Det er absolutt ikke jeg heller, likevel har jeg ikke kunnet unngå å legge merke til hvor ulike de er. Det heter seg jo at ulikheter tiltrekker hverandre, men det kan bli litt vanskelig i det lange løp. 0 Siter
Sara Bernard Skrevet 25. februar 2013 Skrevet 25. februar 2013 Kanskje paret tenker som Clinton; la det drukne i ski-VM og alle Oscarkjolene. Det skal jo ennå diskuteres hvorvidt den ene eller andre kjolen var best eller værst lenge ennå... ;-p Tenkte det samme ;-) 0 Siter
Sara Bernard Skrevet 25. februar 2013 Skrevet 25. februar 2013 Jaja. Trist for dem. Søttnemai og julaften for alle gutta som digger Tone. :-) 0 Siter
tonie Skrevet 25. februar 2013 Skrevet 25. februar 2013 *Trøste, trøste* Det kommer snart et nytt superbryllup, skal du se! Hvem var det forresten som utnevnte de to til "superpar"? Ja hva er egentlig et superpar? Antar at begge må være kjendiser, men hva mer må til? Det er visst ikke nødvendig at begge er vakre, men minst en må nok være det. De trenger ikke å være særlig smarte. De må kanskje bare ha supertalent for å tiltrekke seg oppmerksomhet/ irritere vettet av folk? 0 Siter
tonie Skrevet 25. februar 2013 Skrevet 25. februar 2013 Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke hadde reflektert over at de var et par engang. Men jeg er nok langt under middels ineressert i slikt. mvh Hvem trenger kjendiser når vi har dolkjendisskjebner og dolkjendisproblemer vi kan engasjere oss i! 0 Siter
morsan Skrevet 26. februar 2013 Skrevet 26. februar 2013 '' Jeg har ikke en gang tenkt tanken, men så er jeg ikke så opptatt av kjendisers gjøren og laden :-) '' Det er absolutt ikke jeg heller, likevel har jeg ikke kunnet unngå å legge merke til hvor ulike de er. Det heter seg jo at ulikheter tiltrekker hverandre, men det kan bli litt vanskelig i det lange løp. Men hvilke ulikheter da? Alder, høydeforskjell, ulikt sted på "skjlnnhetsskalaen", men ellers? Jeg her ikke ofret eventuell ulikhet i personlighet eller interesser en tanke. 0 Siter
morsan Skrevet 26. februar 2013 Skrevet 26. februar 2013 Nei og nei og nei! Nå tror jeg faktisk jeg må gråte en skvett. Ikke gråt om det er vinter og det snør. Det kommer sommer etter den som alltid før. Jeg vet at det er vindt når den du elsker snur og går, men husk at snøen bare gjemmer på en vår. Og så blir det baby i det britiske kongehuset snart! 0 Siter
morsan Skrevet 26. februar 2013 Skrevet 26. februar 2013 ''Hvorfor er det såpass mange her som hadde sett dette komme? '' Jeg vet ikke. Men jeg tenkte i alle fall av en eller annen grunn da jeg så det kyssebildet fra Sverige (?), at nå er det sikkert like før. Ellers er vel ikke forhold kjendiser imellom det som interesserer meg mest, eller som jeg reflekterer mest over. Har ikke fått med meg kyssebilde-saken, men hvis det er bildet i artikkelen under synes jeg ikke det vitner om god kjemi i det hele tatt. http://www.klikk.no/produkthjemmesider/herogna/article817888.ece 0 Siter
laban Skrevet 26. februar 2013 Skrevet 26. februar 2013 Ikke gråt om det er vinter og det snør. Det kommer sommer etter den som alltid før. Jeg vet at det er vindt når den du elsker snur og går, men husk at snøen bare gjemmer på en vår. Og så blir det baby i det britiske kongehuset snart! Dessuten får bruddet "bivirkninger" for viktige ting som laguttaket i VM: http://www.dagbladet.no/2013/02/26/sport/vintersport/vm_i_val_di_fiemme/ski-vm_2013/25948629/ Jeg bare visste at det ville bli en slags kopling her... ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 26. februar 2013 Skrevet 26. februar 2013 Dessuten får bruddet "bivirkninger" for viktige ting som laguttaket i VM: http://www.dagbladet.no/2013/02/26/sport/vintersport/vm_i_val_di_fiemme/ski-vm_2013/25948629/ Jeg bare visste at det ville bli en slags kopling her... ;-) Ha ha ha!! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. februar 2013 Skrevet 26. februar 2013 Men hvilke ulikheter da? Alder, høydeforskjell, ulikt sted på "skjlnnhetsskalaen", men ellers? Jeg her ikke ofret eventuell ulikhet i personlighet eller interesser en tanke. '' Alder, høydeforskjell, ulikt sted på "skjlnnhetsskalaen", men ellers? '' Jeg tenkte mer ulikheter i personlighet, selv om aldersforskjellen nok ogå påvirker dette. Hun virker mye mer ytre styrt enn ham. Han er noe mer intellektuell. 0 Siter
tonie Skrevet 26. februar 2013 Skrevet 26. februar 2013 Ikke gråt om det er vinter og det snør. Det kommer sommer etter den som alltid før. Jeg vet at det er vindt når den du elsker snur og går, men husk at snøen bare gjemmer på en vår. Og så blir det baby i det britiske kongehuset snart! Ja, det er sant. Takk for varmende ord, snille morsan. Det går litt bedre i dag. Jeg gråt bare litt i morges da jeg kom på det triste igjen. Nå er jeg bare litt nummen og i villrede. Vi må få alle kartene på bordet så vi kan få bearbeidet dette og vet hvem vi skal heie på! 0 Siter
morsan Skrevet 26. februar 2013 Skrevet 26. februar 2013 '' Alder, høydeforskjell, ulikt sted på "skjlnnhetsskalaen", men ellers? '' Jeg tenkte mer ulikheter i personlighet, selv om aldersforskjellen nok ogå påvirker dette. Hun virker mye mer ytre styrt enn ham. Han er noe mer intellektuell. Jeg tenker ofte i tilfeller der det plutselig blir slutt relatovt kort tid før et annonsert bryllup at det ikke skyldes "indre ulikhet" i forholdet men at en har funnet en annen. Men det er kanskje ofte to sider av samme sak :-) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 26. februar 2013 Skrevet 26. februar 2013 Hvem trenger kjendiser når vi har dolkjendisskjebner og dolkjendisproblemer vi kan engasjere oss i! :knegg: 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 26. februar 2013 Skrevet 26. februar 2013 Hvorfor er det såpass mange her som hadde sett dette komme? Undrende hilsen, Fordi det ofte formidles som "naturlig for oss og ingen av oss er av den sjalu typen" når den ene har behov for mer bekreftelse enn det kompliment og oppmerksomhet gir. Jeg har imidlertid til gode å se at dette er enkelt å leve med på sikt, på samme måte som jeg har til gode å se et åpent forhold overleve. 0 Siter
PieLill Skrevet 26. februar 2013 Skrevet 26. februar 2013 Hvem trenger kjendiser når vi har dolkjendisskjebner og dolkjendisproblemer vi kan engasjere oss i! Nemlig. :-) mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.