Gå til innhold

Så var det slutt.

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

10

• Mrs D

5

• tonie

4

• PieLill

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er ikke opptatt av kjendiser jeg heller. Hadde fått med meg at de var et par, men noen tanker utover det hadde jeg aldri om forholdet deres. :)

Jo jeg hadde tenkt at det kommer ikke til å vare. Stor aldersforskjell. Hva i all verden ser en 37 åring i en 24 åring? Og det koster sin mann å være sammen med en kvinne som er høyere enn seg selv. Mulig hun bare er det med sko på. Dessuten er de vel begge svært ettertraktet og tilbudene florerer sikkert.

Skrevet

Jo jeg hadde tenkt at det kommer ikke til å vare. Stor aldersforskjell. Hva i all verden ser en 37 åring i en 24 åring? Og det koster sin mann å være sammen med en kvinne som er høyere enn seg selv. Mulig hun bare er det med sko på. Dessuten er de vel begge svært ettertraktet og tilbudene florerer sikkert.

''Stor aldersforskjell. Hva i all verden ser en 37 åring i en 24 åring? ''

Er jo ikke en ekstrem aldersforskjell dette da. Ikke det første paret i historien som har hatt aldersforskjell mlm 10 og 15 år. Mange går det svært så bra med.

Skrevet

Vasr ikke det bildet, hehe. Dette hadde jeg neimen ikke sett før.

Da var det vel et mer heftig bilde :-)

Skrevet

Ikke gråt om det er vinter og det snør. Det kommer sommer etter den som alltid før. Jeg vet at det er vindt når den du elsker snur og går, men husk at snøen bare gjemmer på en vår.

Og så blir det baby i det britiske kongehuset snart!

Hver gang jeg ser denne overskriften her så ringer det en sang i hjernen... men jeg får ikke tak i den! Og finner ikke på google.

Jeg tror det er Fantorangen (?) som synger "da var det slutt, nå er det over, ha det bra, takk for meg..." osv.

Skrevet

Hver gang jeg ser denne overskriften her så ringer det en sang i hjernen... men jeg får ikke tak i den! Og finner ikke på google.

Jeg tror det er Fantorangen (?) som synger "da var det slutt, nå er det over, ha det bra, takk for meg..." osv.

Fantorangen har jeg ikke sett på, men tenker du på den sangen i Amigo, der de synger sånn påtatt trist for at det er slutt og så "MEN! - .." så synger de en gladsang?

Skrevet

Fantorangen har jeg ikke sett på, men tenker du på den sangen i Amigo, der de synger sånn påtatt trist for at det er slutt og så "MEN! - .." så synger de en gladsang?

Sannelig om jeg vet... Amigo.. har jeg aldri sett på engang, men det har sikkert stått på i bakgrunnen og gitt meg hjernemygel.. ;0)

Skrevet

Da var det vel et mer heftig bilde :-)

Ja. Det du linket til er jo ikke noe å hoppe opp for, hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...