Gjest ikke meg Skrevet 25. februar 2013 Skrevet 25. februar 2013 Eller, det begynte visst i går kveld. Plutselig fikk jeg en følelse av håpløshet kastet over meg. Ble rastløs, urolig og frustrert i kroppen, lei meg, utålmodig etter noe jeg ikke kan sette fingeren på. I dag har det søren meg vært likedan, hele dagen. Hvilken knapp har jeg kommet borti?? Det har dukket opp noen ekstra utfordringer i det siste, men langt fra en type jeg ikke kan takle. Jeg håper inderlig dette bare er forbigående, for makan til ubehagelig tilstand.... Hvor vanlig er det å oppleve slike plutselig nedbrutthet? Burde jeg henvende meg på forum for psykiatri? 0 Siter
Gjest Klaudia Skrevet 26. februar 2013 Skrevet 26. februar 2013 Har du kjent på denne følelsen tidligere? Det er en lett utgave av depresjon/angstfølelse du beskriver der ja.. Se det hele an, det kan jo være det bare er imidlertidig. Men vedvarer det kan det være lurt å oppsøke noen. Det går kraftig ut over- og hemmer livskvaliteten og gå rundt å kjenne på sånne følelser..Og det kan bli verre om du ikke tar tak i det tidlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.