Gå til innhold

Liker nakne damer - får ikke kjøre snowboard

Anbefalte innlegg

Skrevet

I ekstremfeminismens høyborg Sverige er ingen ting lenger umulig. Snowboradstjernen Kevin Bäckström liker strippeshow og sexy kvinner for mye og sparkes ut av landslaget!

http://nyheter24.se/sport/739573-snowboardsstjarnan-sparkas-ur-landslaget-for-sin-kvinnosyn

Sverige er et fortapt land. Det en gang så liberale og tolerante folket er kvalt under marxismens mørke åk. Ytringsfriheten er i praksis opphevet:http://www.aftenposten.no/meninger/Frykten-for-Sverigedemokratene-7109741.html

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Nord og ned

21

• PieLill

13

• Sør

4

• EnolaGay

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg blingsa på overskriften din, og trodde først det sto:

Nakne damer får ikke kjøre snowboard.

:-D

Skrevet

Det virker som om du ikke har fått med deg poenget i det hele tatt. Les artikkelen én gang til, minst.

Skrevet

Det virker som om du ikke har fått med deg poenget i det hele tatt. Les artikkelen én gang til, minst.

Javisst, joda...burde selvsagt nevnt at ennå verre enn å være mannsgris i PK-landet, er å kritisere deres marxist-leninistiske journalistelite.

Skrevet

Sverige er ikke ett ekte demokrati. Det er så til de grader venstrevridd media der.

Skrevet

Sverige er ikke ett ekte demokrati. Det er så til de grader venstrevridd media der.

Helt riktig. Danske politikere foreslo ved siste valg i Sverige at EU skulle sende valgobservatører dit, slik man vanligvis gjør til diktaturer.

Skrevet

Helt riktig. Danske politikere foreslo ved siste valg i Sverige at EU skulle sende valgobservatører dit, slik man vanligvis gjør til diktaturer.

Det er litt det samme her tillands. Akp-ML og SVre evnt andre kommunister gikk inn for å lande jobber med innflytelse. De er hardt representert i media o.l. Og partiet Rødt feks, får være med i debatter og slike ting, som feks Demokratene som er ett mini parti på andre siden av skalaen, bare kan drømme om.

Det er bevist att i journalistenes storting får FRP ingen representanter. Selv om det på ingen måte er i nærheten av svenske tilstander.

Skrevet

Det er litt det samme her tillands. Akp-ML og SVre evnt andre kommunister gikk inn for å lande jobber med innflytelse. De er hardt representert i media o.l. Og partiet Rødt feks, får være med i debatter og slike ting, som feks Demokratene som er ett mini parti på andre siden av skalaen, bare kan drømme om.

Det er bevist att i journalistenes storting får FRP ingen representanter. Selv om det på ingen måte er i nærheten av svenske tilstander.

''Det er bevist att i journalistenes storting får FRP ingen representanter. Selv om det på ingen måte er i nærheten av svenske tilstander.''

Veldig bra og riktig observert alt du skriver. Litt rart dette, at mens media i utgangspunktet virker omtrendt like infiltert av røde i begge land, har svensepressen blitt vesentlig mer radikalisert og totalitær i tankegangen enn den norske.

Skrevet

Rekker ikke å lese gjennom alt nå, men jeg forstod det som det var kvinnesynet som kommer fram i bloggen hans som var utslagsgivende? Jeg har ikke lest hva han har skrevet, men jeg synes ikke det er så rart om arbeidsgiver setter foten ned hvis en av deres folk oppfører seg på en måte som muligens skjemmer ut hele gjengen. Jeg kan ikke skrive hva som helst under fullt navn jeg heller. Visse hensyn må man ta hvis man ikke er helt sin egen sjef og kun har seg selv å tenke på, og noen ganger må man rett og slett bare veie ting opp mot hverandre og bestemme seg for hva som er viktigst. Han her virker ikke helt å ha skjønt disse tingene, synes jeg. Han virker som en trassig unge som liker å tøffe seg. En som vil ha alle godene men nekter å tilpasse seg. Snowboarderne har kjempet lenge for å bli tatt seriøst, og synes kanskje ikke det er stas når sånne bajaser kommer og trekker dem ned igjen.

Er forsåvidt enig i at Sverige begynner å bli latterlig PK, men her har jeg forståelse for landslagets avgjørelse. Det vil si hvis han har vært så drøy i uttalelsene som jeg mistenker at han har. De hadde neppe sparket ham ut hvis han bare sa at han liker nakne damer.

Skrevet

At en mann som er hetro liker damer er vel neppe noe sjokk.Men at det før så liberale Sverige gjør dette,er jo sjokkerende.De gjør også dette:

Jeg bodde i Arvike fra 2002-2005.En gang var det en gammel gubbe på 80+ som kikket mer enn under min navle.En ekkel gammel mann.Siste gangen vasket en kvinne gulvet inne i dusjen og gangen mens det var menn der inne uten badebukse på.Tydelig at svensker er noen raringer og helt mangler det vi i Norge kaller bluferdighet og anstendighet.Jeg nevnte dette for en Politimann,men han bare lo.Kan virke som svenskene har mye rart i sitt skap.

Vi Nordmenn forsøker å være åpne om det meste,og vi er kanskje noen arrogente olje-sjeiker,men jeg er meget stolt av landet mitt,og at vi har bluferdighet.Vi lar heller ikke bluferdighet slippe taket,selv i 2013.I Norge er det bare stort alkoholforbruk og lite søvn som påvirker sportsresultater,ikke ereksjon i 3 tida på natta,det er fortsatt lov i Kongeriket Norge,men ikke hos søta bror.

Skrevet

Slik jeg forstår artikkelen ble han ikke sparket pga strippeklubb og at han liker nakne damer. Men pga bajasadferd, primært på nettet.

Idretten lever av å gjøre både sporten og utøverne til noe sponsorene ønsker å identifisere seg med og bruke i sin markedsføring. Skal man gjøre seg selv og klubben salgbar, står man dermed ikke fritt mhp hvordan man fremstår offentlig.

Dette er ikke snakk om feminisme, men markedsøkonomi.

Det er lav etterspørsel etter idrettsutøvere som viser frem tissen på video, går på strippeklupp, legger ut bilde av nakne damer på nettsiden og karakteriserer journalister han ikke liker som " är oskuld, fet och ser ut som en nallebjörn och att den andre var mobbad i skolan som liten."

Det er dårlig butikk å ha en som holder på slik på laget.

mvh

Skrevet

''Sverige er ikke ett ekte demokrati. Det er så til de grader venstrevridd media der. – serenity777''

Hahaha! For en konspirasjonsteori!

Hvis du bare selv er langt nok til høyre/venstre, så er jo alle andre hhv venstrevridde eller høyrevridde.

Gjest freppedama
Skrevet

''Sverige er ikke ett ekte demokrati. Det er så til de grader venstrevridd media der. – serenity777''

Hahaha! For en konspirasjonsteori!

Hvis du bare selv er langt nok til høyre/venstre, så er jo alle andre hhv venstrevridde eller høyrevridde.

''Hahaha! For en konspirasjonsteori!''

Ja, vi vet fakta svir.

Skrevet

''Det er litt det samme her tillands. Akp-ML og SVre evnt andre kommunister gikk inn for å lande jobber med innflytelse. De er hardt representert i media o.l. Og partiet Rødt feks, får være med i debatter og slike ting, som feks Demokratene som er ett mini parti på andre siden av skalaen, bare kan drømme om.

Det er bevist att i journalistenes storting får FRP ingen representanter. Selv om det på ingen måte er i nærheten av svenske tilstander. – serenity777''

Det siste skyldes nok at journlister er over gjennomsnitts informert. (Jada, det er mange tåpelige journalister, men de jobber tross alt med slikt.)

Det første skyldes nok at Demokratene har slike personer som ordførerkandidat:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=10089410

Skrevet

''Hahaha! For en konspirasjonsteori!''

Ja, vi vet fakta svir.

''Ja, vi vet fakta svir. – freppedama''

Ja, det svir nok for deg.

Skrevet

At en mann som er hetro liker damer er vel neppe noe sjokk.Men at det før så liberale Sverige gjør dette,er jo sjokkerende.De gjør også dette:

Jeg bodde i Arvike fra 2002-2005.En gang var det en gammel gubbe på 80+ som kikket mer enn under min navle.En ekkel gammel mann.Siste gangen vasket en kvinne gulvet inne i dusjen og gangen mens det var menn der inne uten badebukse på.Tydelig at svensker er noen raringer og helt mangler det vi i Norge kaller bluferdighet og anstendighet.Jeg nevnte dette for en Politimann,men han bare lo.Kan virke som svenskene har mye rart i sitt skap.

Vi Nordmenn forsøker å være åpne om det meste,og vi er kanskje noen arrogente olje-sjeiker,men jeg er meget stolt av landet mitt,og at vi har bluferdighet.Vi lar heller ikke bluferdighet slippe taket,selv i 2013.I Norge er det bare stort alkoholforbruk og lite søvn som påvirker sportsresultater,ikke ereksjon i 3 tida på natta,det er fortsatt lov i Kongeriket Norge,men ikke hos søta bror.

''Siste gangen vasket en kvinne gulvet inne i dusjen og gangen mens det var menn der inne uten badebukse på.''

Min far jobbet en kort periode som vaktmester i Svømmehallen her og en dag skulle han sjekke en dusj i damegarderoben. Dette var på en tid av dagen det var bare voksne damer der og en av de ansatte kvinnene hadde vært inne først og spurt om han kunne komme inn og sjekke eller om de ville at han skulle vente til de hadde kommet seg ut i bassenget. Neida - han måtte bare komme inn var svaret. :o) Han var litt fortumlet selv tror jeg. *hehe*

Skrevet

Slik jeg forstår artikkelen ble han ikke sparket pga strippeklubb og at han liker nakne damer. Men pga bajasadferd, primært på nettet.

Idretten lever av å gjøre både sporten og utøverne til noe sponsorene ønsker å identifisere seg med og bruke i sin markedsføring. Skal man gjøre seg selv og klubben salgbar, står man dermed ikke fritt mhp hvordan man fremstår offentlig.

Det er lav etterspørsel etter idrettsutøvere som viser frem tissen på video, går på strippeklupp, legger ut bilde av nakne damer på nettsiden og karakteriserer journalister han ikke liker som " är oskuld, fet och ser ut som en nallebjörn och att den andre var mobbad i skolan som liten."

mvh

''Dette er ikke snakk om feminisme, men markedsøkonomi'' Spot on PieLill. "Rollemodell" og "verdier" trekkes fram ser jeg, og det er forsåvidt korrekt, men som du sier først & fremst og mest i et merkevareperspektiv :)

Skrevet

mvh

''Det er lav etterspørsel etter idrettsutøvere som viser frem tissen på video, går på strippeklupp, legger ut bilde av nakne damer på nettsiden og karakteriserer journalister han ikke liker som " är oskuld, fet och ser ut som en nallebjörn och att den andre var mobbad i skolan som liten."''

Det er sant, men etter å ha lest en del kommentarer her så lurer jeg på om det faktisk er et marked likevel?

;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

''Dette er ikke snakk om feminisme, men markedsøkonomi'' Spot on PieLill. "Rollemodell" og "verdier" trekkes fram ser jeg, og det er forsåvidt korrekt, men som du sier først & fremst og mest i et merkevareperspektiv :)

"Rollemodell" og "verdier" må vel kunne sies å være blant grunnsøylene i merkevarebyggingen.

Denne karen ser ut til å jobbe aktivt for å rasere konseptet som til syvende å sist skal sørge for penger i banken.

mvh

Skrevet

Hei!

Du overdriver såpass intenst at det blir komisk, man kan jo begynne å tro du mener det du skriver :-)

Det er når man leser sånt man skjønner at de religiøse har noen gode poenger enten de er kristne eller muslimer :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...