Gå til innhold

Hvor på Kanariøyene anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Gjest mykje lys og mykje varme
Skrevet

Har du vært på Kanariøyene, og i tilfelle, hvor vil du anbefale og ikke anbefale å dra? Ønsker varme og ikke for mye vind.

Har inntrykk av at prisene (for mat/opphold) varierer en del, har du inntrykk av hvilke områder som er billigst eller dyrest?

Skrevet

Amadores på Gran Canaria med store bokstaver!

Jeg er i utgangspunktet ikke den ivrigste Kanariøyfrelste så det er sagt, men kom hjem fra Amadores for vel en uke siden, og skal tilbake.

Nydelig strand, deilig sand. og vi hadde et makeløst flott vær!

Vi bodde på hotell Amadores Beach og vil tilbake dit også.

Hotellet har fine leiligheter, vakker utsikt og gåavstand til stranda, noe som var et must i forhold til min noget manglende mibilitet.

Hotellet har ingen bar og ingen resturant, men det er en kort gåtur til begge deler.

Skrevet

Beklager at jeg ikke svarte på det du lurer på ang priser. Men Jeg vet faktisk ikke hvor mye vi brukte i kroner og øre..

Vi spiste det vi ville, drakk det vi ville og kjørte taxi hver eneste dag...

Det eneste jeg synes var dyrt, var dagen vi tilbragte på en beach club.. Men det visste vi jo ville koste litt når vi valgte denne dagen.. Var helt nydlig med litt luksus, i hvertfall ikke jeg er vant med i hverdagen.. Service fra ende til annen..

Skrevet

Amadores på Gran Canaria med store bokstaver!

Jeg er i utgangspunktet ikke den ivrigste Kanariøyfrelste så det er sagt, men kom hjem fra Amadores for vel en uke siden, og skal tilbake.

Nydelig strand, deilig sand. og vi hadde et makeløst flott vær!

Vi bodde på hotell Amadores Beach og vil tilbake dit også.

Hotellet har fine leiligheter, vakker utsikt og gåavstand til stranda, noe som var et must i forhold til min noget manglende mibilitet.

Hotellet har ingen bar og ingen resturant, men det er en kort gåtur til begge deler.

Jeg var der også et par ganger og kom hjem for 1,5 uke siden. Vi bodde i Arguiniguin da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...