Gå til innhold

Hvor gammel er den nye dama til AH?

Anbefalte innlegg

Gjest Vedr det store bruddet
Skrevet

Hva tror dere når han får ny dame? Jeg tror han finner en som er maks fem år yngre.

Skrevet

5 år yngre enn?

''5 år yngre enn?''

Yngre enn seg selv.

Gjest mange viktigere ting
Skrevet

Aksel Hennie.

Hvem er det?

Slike innlegg som dette engasjerer meg lite.

Skrevet

Aksel Hennie.

Å nå. Jeg trodde kanskje det var Anne Holt. :P

Skrevet

Nja....Vanskelig å si. Han kan velge flere veier for å gjenopprette ære og status. Han kan velge yngre og penere enn hun forrige for å skikkelig vise både henne og oss for en hingst han er, men det kan kanskje bli litt vanskelig å finne passende kandidater?

Han kan også velge smartere og eldre, sånn for å skikkelig fortelle verden at hun forrige var ganske shallow og kanskje ikke akkurat var det helt store å bygge en framtid med. Det blir litt sånn "ooops, jeg mistet visst hodet et lite øyeblikk og ble blendet av ungdommelig skjønnhet, men nå er jeg tilbake og meg selv igjen, bare enda litt klokere". Kanskje det er det kan gjør? Jeg tipper pen juristkvinne (med sosialt engasjement) i begynnelsen av tredveårene.

Dette er nesten ulidelig spennende, altså.

Skrevet

Nja....Vanskelig å si. Han kan velge flere veier for å gjenopprette ære og status. Han kan velge yngre og penere enn hun forrige for å skikkelig vise både henne og oss for en hingst han er, men det kan kanskje bli litt vanskelig å finne passende kandidater?

Han kan også velge smartere og eldre, sånn for å skikkelig fortelle verden at hun forrige var ganske shallow og kanskje ikke akkurat var det helt store å bygge en framtid med. Det blir litt sånn "ooops, jeg mistet visst hodet et lite øyeblikk og ble blendet av ungdommelig skjønnhet, men nå er jeg tilbake og meg selv igjen, bare enda litt klokere". Kanskje det er det kan gjør? Jeg tipper pen juristkvinne (med sosialt engasjement) i begynnelsen av tredveårene.

Jeg henter popcorn!

Skrevet

''Han kan også velge smartere og eldre, sånn for å skikkelig fortelle verden at hun forrige var ganske shallow og kanskje ikke akkurat var det helt store å bygge en framtid med. Det blir litt sånn "ooops, jeg mistet visst hodet et lite øyeblikk og ble blendet av ungdommelig skjønnhet, men nå er jeg tilbake og meg selv igjen, bare enda litt klokere". Kanskje det er det kan gjør? Jeg tipper pen juristkvinne (med sosialt engasjement) i begynnelsen av tredveårene. ''

Jeg tror du har rett i det. Men jeg har tenkt en skuespiller bare ikke så kjent som han, eller hans x.

Skrevet

Hvem er det?

Slike innlegg som dette engasjerer meg lite.

''Hvem er det?

Slike innlegg som dette engasjerer meg lite.''

Jeg synes det er psykologisk interessant at en som har vært sammen med en 24 åring trolig vil velge en som er litt eldre neste gang. Og en som ikke er så berømt. Som bare kan være der for han, være nesten like voksen, og ikke konkurrere for mye karrieremessig ;)

Skrevet

''Hvem er det?

Slike innlegg som dette engasjerer meg lite.''

Jeg synes det er psykologisk interessant at en som har vært sammen med en 24 åring trolig vil velge en som er litt eldre neste gang. Og en som ikke er så berømt. Som bare kan være der for han, være nesten like voksen, og ikke konkurrere for mye karrieremessig ;)

Tja. Mange velger 21 åringer gang etter gang. Og de er jo åpenbart blitt eldre selv etter hvert som det har blitt slutt med et-par-tre på samme alder.

Skrevet

Jeg henter popcorn!

''Jeg henter popcorn!''

Jeg tar med sjokolade og en brus:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...