Gå til innhold

Gave til mamma'n

Gjest som skal ha barn nr2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venninne som snart skal ha barn nr 2.

Vi har vært bestevenninner i mange år men har glidd litt fra hverandre siden vi lever ganske forskjellige liv. Hun er temmelig satt med mann og snart to barn, mens jeg har kjæreste (ikke samboer), og kan ikke akkurat defineres som satt.

Uansett, da venninnen min fikk sitt første barn, var jeg veldig «tilstedet» under hele graviditeten, jeg ga henne en gave da hun var 3 mnd på vei (hun spontanaborterte to ganger før det så derfor var det litt spesielt), og hun finn nydelige diamant ørepynt av meg når hun fikk sin første. I tillegg får barnet gave nesten hver gang jeg kommer på besøk (ikke noe store greier med likevel), også er det gave på bursdager og jul osv.

Jeg har nok ikke vært like mye tilstedet under andre graviditeten men det er kanskje ikke så rart. Men nå kan barn nr 2 komme når som helst, og jeg har ikke kjøpt noe gave å ha med på sykehuset enda. Jeg ga jo en veldig extravagant gave sist og føler ikke helt at jeg kan følge opp det igjen denne gangen. Så hva kan jeg gi som ikke er så dyrt men hyggelig og betydningsfult? Forslag?

Skrevet

En kurv med litt hudpleieprodukter og småstæsj til mamman. :o) Babyting får man stort sett mer enn nok av, men gi noe til mamman også, det fortjener hun!

Skrevet

Jeg synes blomster er hyggelig. En god krem eller noe. Hovedsaken er vel at du er så oppmerksom og hyggelig med henne. Det var råflott gave du ga sist gang. Jeg har aldri fått en sånn gave, selv ikke fra min mann :)

Skrevet

Jeg synes blomster er hyggelig. En god krem eller noe. Hovedsaken er vel at du er så oppmerksom og hyggelig med henne. Det var råflott gave du ga sist gang. Jeg har aldri fått en sånn gave, selv ikke fra min mann :)

Ikke jeg heller.

Hadde blitt veldig glad for blomster eller hudkrem/skumbad/badekuler :-)

Skrevet

En kurv med litt hudpleieprodukter og småstæsj til mamman. :o) Babyting får man stort sett mer enn nok av, men gi noe til mamman også, det fortjener hun!

''En kurv med litt hudpleieprodukter og småstæsj til mamman. ''

I utgangspunktet en god ide (om enn litt dyrt, hudpleieprodukter koster jo en del), men hun er innkjøpssjef til en hudpleieserie så det blir litt dumt :-)

Skrevet

Hei!

Jeg har kjøpt en hvit eske nå på Nille den står det te på, men det maler jeg over eller gjør om til min psykiaters navn.

I tehullene legger jeg forskjellige ting, røde sjokoladehjerter, perler som glitrer, teposer og mange andre små ting, det blir en liten overraskelsesboks, litt magisk og fylt med ting fra hjertet mitt, sånne ting som gjør meg så glad :-) og det passer for en mann er glad i :-)

Skrevet

''En kurv med litt hudpleieprodukter og småstæsj til mamman. ''

I utgangspunktet en god ide (om enn litt dyrt, hudpleieprodukter koster jo en del), men hun er innkjøpssjef til en hudpleieserie så det blir litt dumt :-)

Hva med gavekort til fotterapeut?

Skrevet

Hei!

Jeg har kjøpt en hvit eske nå på Nille den står det te på, men det maler jeg over eller gjør om til min psykiaters navn.

I tehullene legger jeg forskjellige ting, røde sjokoladehjerter, perler som glitrer, teposer og mange andre små ting, det blir en liten overraskelsesboks, litt magisk og fylt med ting fra hjertet mitt, sånne ting som gjør meg så glad :-) og det passer for en mann er glad i :-)

Så fin gave :) du er jo kreativ :)

Har sett de boksene på nille - de er fine :)

Skrevet

Så fin gave :) du er jo kreativ :)

Har sett de boksene på nille - de er fine :)

Hei!

:-) den boksne får hjertesorgen min bort, for hver perle jeg legger ned jo mer lettere blir mitt hjerte, men bare til boksne er full.

verden er full av ting jeg ikke forstår, jeg ser ut som alle andre, men ordene og tankene mine står nesten skråstilt med andres og da blir jeg i blant sliten.

Også når jeg smiler og bukker og spør om jeg oppfører meg bra :-)

Skrevet

Hei!

:-) den boksne får hjertesorgen min bort, for hver perle jeg legger ned jo mer lettere blir mitt hjerte, men bare til boksne er full.

verden er full av ting jeg ikke forstår, jeg ser ut som alle andre, men ordene og tankene mine står nesten skråstilt med andres og da blir jeg i blant sliten.

Også når jeg smiler og bukker og spør om jeg oppfører meg bra :-)

:)

Gjest Hulderen
Skrevet

Gi henne en pose twist eller annen sjokolade hun liker.

Det er besøket som betyr mest, ikke gaven. Jeg tror jeg ville følt det litt ubehagelig om en venninne ga meg en så dyr gave som du ga henne sist.

Gjest snill venninne du er da!
Skrevet

Hva med et sånt smykke der det henger to dukker på om du skjønner, som symbol på at hun er mamma til to?

mrs_knowitall
Skrevet

Hei!

Strålende gave!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...