Gå til innhold

Kan man hoppe av på turen?

Anbefalte innlegg

Gjest Hva skjer da
Skrevet

Jeg får av og til tilbud i posten om veldig billige reiser til et eller annet land, det inkluderer fly tur/retur og så reiser man med buss rundt noen dager og bor på forskjellige hoteller, så tilbake til utgangspunktet med fly hjem.

Jeg lurer på hva som vil skje hvis jeg bare benytter flyet, og så når vi kommer fram til første hotell, så sier jeg at jeg bare blir der resten av dagene (og betaler det selv) evt booker meg inn på et billigere hotell samme sted. Jeg kan jo feks si at jeg ikke føler meg i form til å reise rundt.

Jeg er ikke så glad i å busse rundt noe sted, men vil gjerne ha billig fly!

Gjest Charter-Hilda
Skrevet

Jeg vil nok tro det ikke er så enkelt, at de vil kreve deg for et mellomlegg siden de har solgt deg en pakke du ikke egentlig vil være en del av.

Skrevet

Da må du betale full pris på opphold og flyet hjem.Dette er billigreiser gjerne tirsdag-torsdag og aldri i jule,påske eller sommerferien.

Skrevet

Du får spørre operatøren :)

Men det er ikke helt utenkelig at bussingen rundt om kring er for å frakte dere til steder dere skal bruke penger på mat og dilldall, altså er en del av prisen at dere 'må' være med på organisert losjing til salgspunkt

Skrevet

Da må du betale full pris på opphold og flyet hjem.Dette er billigreiser gjerne tirsdag-torsdag og aldri i jule,påske eller sommerferien.

Det tror jeg stemmer. Mener å ha hørt at du signerer på en slik avtale idet du bestiller turen, og sånn må det nok være hvis de skal tjene noe på disse reisene. Tror mange hadde sett sitt snitt til å snike til seg billige flyturer ellers:)

Skrevet

Kommer an på hva hensikten med bussturene. Er det for å drasse dere rundt til ulike steder de kan loppe dere for penger, blir det nok ikke sett på med blide øyne.

Les avtalen nøye.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...