Gjest Elextra Skrevet 27. februar 2013 Skrevet 27. februar 2013 http://dittoslo.no/indre-by/nyheter-indre-by/naken-mann-med-soppelbotte-pa-hodet-i-oslo-sentrum-1.7786244 Og sånn går nå dagene her i hovedstaden. 0 Siter
Gjest andegakk Skrevet 28. februar 2013 Skrevet 28. februar 2013 Men jaget han en sydhavskonge? 0 Siter
Mammantil3 Skrevet 28. februar 2013 Skrevet 28. februar 2013 Hahaha, skulle i grunnen vært morsomt å vite hva han tenkte før han kledde av seg og iførte seg søppelbøtte. :-) 0 Siter
laban Skrevet 28. februar 2013 Skrevet 28. februar 2013 Jeg liker at slike artikler er utstyrt med kart, slik at ingen blir i tvil om viktige detaljer. Det skulle tatt seg ut om det bare sto "Oslo sentrum". 0 Siter
morsan Skrevet 28. februar 2013 Skrevet 28. februar 2013 Tror jeg passerte området bare en times tid før. Snakk om å være på feil sted til feil tid ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 28. februar 2013 Skrevet 28. februar 2013 Tror jeg passerte området bare en times tid før. Snakk om å være på feil sted til feil tid ;-) ''Snakk om å være på feil sted til feil tid'' Ja, tenk at han kunne risikert å møte deg! 0 Siter
Gjest Sivkert Skrevet 28. februar 2013 Skrevet 28. februar 2013 Hahahaha. Han var nok til glede for det motsatte kjønn. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 28. februar 2013 Skrevet 28. februar 2013 Tror jeg passerte området bare en times tid før. Snakk om å være på feil sted til feil tid ;-) Jeg trenger ikke søppelbøtte på hodet, jeg har allerede huet under armen... Jeg var på Brugata trikkestopp 21.13 i går kveld - jeg så på klokka for å sjekke hvor lang tid jeg hadde igjen på billetten - og merket ingenting irregulært. Tror ikke du nødvendigvis hadde sett noe du heller, egentlig. 0 Siter
morsan Skrevet 28. februar 2013 Skrevet 28. februar 2013 Jeg trenger ikke søppelbøtte på hodet, jeg har allerede huet under armen... Jeg var på Brugata trikkestopp 21.13 i går kveld - jeg så på klokka for å sjekke hvor lang tid jeg hadde igjen på billetten - og merket ingenting irregulært. Tror ikke du nødvendigvis hadde sett noe du heller, egentlig. ''Tror ikke du nødvendigvis hadde sett noe du heller, egentlig.'' Æsj! Hadde vært morsomt med show! 0 Siter
morsan Skrevet 28. februar 2013 Skrevet 28. februar 2013 ''Snakk om å være på feil sted til feil tid'' Ja, tenk at han kunne risikert å møte deg! Da hadde'n vørte skikkelig skræmt, ja! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.