Simone Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Jeg er en dame på 36 år. I 1989 fikk jeg for første gang lagt inn silikon i brystene mine foran brystmuskelen. Etter 2 mnd kaplset disse seg noe som var ubehagelig. Fikk etter dette 2 barn og brystene var unaturlig og steinharde. I 1993 fikk jeg fjernet disse protesene og fikk erstattet de med saltvannsproteser som ble satt under brystmuskelen istedet, reusultatet ble dårlig da brystene mine hang ennå mer enn før. 2 mnd etter gjorde kirurgen en enkel brystløft bare rundt brystvortene. Resultatet ble bedre, men jeg ble ikke fornøyd. Men hardheten var borte iallefall, men jeg har aldri blitt helt fortrolig med saltvannsprotesen pga. jeg kjenner kantene veldig godt. I 1999 fikk jeg ennå et nytt barn, ammet men hadde mindre melk enn før. Brystene ble ennå slappere og fasongen jeg nå har er lite tilfredstillende og jeg skjemmes over dette. Så over til spørsmålet, har jeg noen mulighet for ny operasjon? Brystene er for slappe og har en ufasong, det er for mye skinn nederst og det brune rudt brystvortene er ennå for stor og litt skevt. Er det noen risiko siden jeg har allerede hatt operasjoner,? jeg vil svært gjerne få gjort noe med dette fordi jeg syntes det er vanskelig og akseptere det slik det er nå. Jeg skal ikke ha flere barn. Takknemlig for svar ! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/38921-kan-jeg-ta-flere-brysoperasjoner/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 Hvis du ikke er fornøyd, er det klart at du burde oppsøke plastisk kirurg for vurdering. Hvis sjansene for et bedre resultat er store, bør du vurdere ny operasjon. Hvis de er små vil du forhåpentligvis få vite dette og kan ta avgjølrelsen på dette grunnlag. Realitetene i dette kan man ikke si mer om uten å ha sett deg, men jeg synes absolutt det er oppløftende at brystene ikke er blitt harde etter den siste operasjonen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/38921-kan-jeg-ta-flere-brysoperasjoner/#findComment-147894 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.