Gå til innhold

Svarer ikke!

Anbefalte innlegg

Madelenemie

Hei!

Siden jeg er alene for tiden, sendte jeg min mann flere bilder i går, jeg tok bilder av flere brytere på bussen, av skiltet som anga stasjonene, av flere lyskryss og trafikklys.

Jeg gjorde dette mest for tull, ja jeg liker å ta bilder av sånne ting og i går satte jeg på treffende ord til disse, men jeg håpet han ville svare meg, istedet sender han sms uten å nevne bildene jeg sender han, som om de ikke angår eller engasjerer han, det er det som er rart?

Det virker som vi er på så forskjellige planeter noe, vi jo ikke er, det neste blir da å tenke art, ja at han tilhører en annen art, ja gjør jo ikke det, men jeg får følelsen av det!

Bildene han sender meg engasjerer meg lite! bortsett fra noen grottebilder, de likte jeg, ellers er det likegyldig for meg å se et bord fult med mennesker jeg ikke kjenner.

Det er litt vemodig at det er sånn, det er da jeg lengter etter en asperger mann, men en asperger mann tjener som oftest dårlig så da er det fint med en normal mann. Men jeg skjønner ikke at min mann er helt uinteressert i brytere, og andre morsomme detaljer...?

Jeg skal sende bildene til min psykiater, så skal jeg spørre om hun liker dem, hvis hun liker dem, er det enda rarere at min mann ikke har noen kommentar.

Er det ikke fint å se på bilde av stoppknappen på bussen?

Kunne ha den med seg på en måte når man kommer hjem, den er rød og grå og glatt og avrundet i kantene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/389258-svarer-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

27

• Mrs D

4

• stromme

3

• Liljana

2

Mest aktive i denne tråden

Madelenemie

''Er det ikke fint å se på bilde av stoppknappen på bussen?''

Øh - nei? Om kjæresten hadde sendt meg bilde av en stoppknapp hadde jeg trodd det hadde rablet helt for ham...

Hei!

Huff.

Kanskje det er det min mann er redd for...

Da skal jeg ringe han nå, takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/389258-svarer-ikke/#findComment-3452830
Del på andre sider

Madelenemie

Det er to spørsmål her:

Er bildet av en stoppknapp interessant?

Er bildet av en stoppknapp et interessant bilde å få av din ektefelle når du er ute på reise?

Hei!

Det er to svar.

Ja bilde av stoppknapper er interessante for meg!

Nei det er ikke interessant å få når man er ute på reise.

Beklager jeg tenkte ikke på det, jeg blir så glad av og til når jeg ser små ting som er usedvanlig godt designet som jeg får øye på.

Jeg ringte min mann nå, ubeleilig og under en festmiddag så jeg sa vi kan snakkes., han hadde svart på bildene mine, men på en annen måte, han skrev feks Svaldbard by night, jeg skjønte ikke at det betydde et svar på mine "Oslo by night" osv osv...

Så nå er alt i orden:-) han trodde i vertfall ikke noe annet rart om meg :-)

Siden du ikke ser ut til å glede deg over slike bilder kanskje jeg skal sende deg noen, så kanskje du ser på det på en annen måte :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/389258-svarer-ikke/#findComment-3452833
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Jeg sitter iallefall og humrer og ler av det du skriver og tenker at jammen er det herlig at vi mennesker er forskjellige :))

For meg er det nok ganske uinteressant å se på bilder av stopp-knapper eller slike ting, så jeg skjønner mannen din;) Uansett kjenner han deg, så han synes sikkert bare det er litt morsomt:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/389258-svarer-ikke/#findComment-3452839
Del på andre sider

Madelenemie

Jeg tenker at han kjenner deg så godt at han sitter og smiler for seg selv når du sender bildene.

Så gjør han ikke mer ut av det enn å konstantere at du er deg :)

Hei!

Og der hadde du jammen helt rett :-)

For jeg ringte han nå :-) jeg har ikke ringt han, men nå pga av dette med stoppknappen ringte jeg han, for jeg klarer meg kjempebra alene, jeg rir og jeg lager middag og jeg ordner alt til skolen for barna og jeg vasker klær og går turer med hunden :-)

jeg tenkte i dag at jeg savner ikke min mann, jeg klarer meg utmerket alene.

Men jeg ringte rett under festmiddagen, så jeg sa "vi snakkes", ja jeg vet han morer og hygger seg så jeg ville ikke forstyrre. Han er et tvers gjennom snilt menneske :-)

En dag sa han at han ikke var sikker på at han hadde meg for alltid ??!!

Jeg svarte han med at "men jeg er trofast til døden og vil alltid være der for deg" til det svarte han "ja jeg tror du alltid vil hjelpe meg, men jeg vet ikke om du alltid vil elske meg". Det var et så trist svar at jeg ble helt stille, jeg sa ingen ord tilbake, men hjerte mitt ble tungt og jeg ble derfor stille.. jeg ville da ta han og holde han, men jeg kan ikke si ord som ikke er sanne og hva vet jeg om fremtiden? Jeg vet bare at min mann er et av de mennesker jeg respektere mest av alt på denne jord, mer enn meg selv, fordi han har meget gode egenskaper og en standhaftighet og styrke jeg beundrer. Jeg vil feks gjøre alt for han, pleie han på beste måte ved sykdom og ikke la et menneske komme i mellom den evige takknemlighet og kjærlighet jeg kjenner til han. Det var således et veldig trist svar, det at han vet jeg vil være der for han og hjelpe han, men mitt hjerte vet han ikke om han har.

Kanskje skulle jeg ikke skrevet det nå her, til deg, men det rørte ved noe alvorlig i meg, han jeg elsker og holder av, tror jeg formidlet et savn og en sorg jeg ikke klarte å møte/svare på, jeg forstår enda ikke hva min mann mente?

Men jeg skulle ønske han slapp den tvilen, den sorgen, den uroen, den skulle han ikke trenge å bære.

Jeg skal spørre min psykiater på tirsdag hva dette betyr, hvorfor han sa sånn og hva jeg skal gjøre? (nå har min psykiater hatt en måned ferie, sånn er det å være pensjonist)

Men min mann kjenner meg, og mer enn det, han er så snill mot meg. Noen ganger glemmer jeg meg, forlanger for mye og glemmer hvordan man gir bare litt tilbake. (jeg er dårlig på det)

Men jeg vet ikke hva man gjør for å bli bedre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/389258-svarer-ikke/#findComment-3452841
Del på andre sider

Madelenemie

Jeg sitter iallefall og humrer og ler av det du skriver og tenker at jammen er det herlig at vi mennesker er forskjellige :))

For meg er det nok ganske uinteressant å se på bilder av stopp-knapper eller slike ting, så jeg skjønner mannen din;) Uansett kjenner han deg, så han synes sikkert bare det er litt morsomt:)

Hei!

Ja kjenner meg gjør han :-)

Hadde han ikke gjort det hadde han sikkert forlatt meg :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/389258-svarer-ikke/#findComment-3452842
Del på andre sider

Madelenemie

''Er det ikke fint å se på bilde av stoppknappen på bussen? ''

Hvis du er en svært dyktig fotograf, så kan du sikkert få et bra bilde av stoppknappen ved bruk av makrolinse. Hvis det er et typisk mobilbilde, så nei.

Hei!

Det er et typisk mobilbilde med iphone 4, det ble likevel bra :-)

Jeg har nikon kamera med flere gode linser, jeg har et vinnerbilde liggende av min datter med en blomst i håret :-) det er tatt med et speilreflekskamera :-) så det går fint an å ta gode bilder med enkel optikk :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/389258-svarer-ikke/#findComment-3452843
Del på andre sider

Annonse

Madelenemie

Jeg synes ikke bilder av brytere eller stoppeknapper på bussen er noe interessante å se på, det er jo bare helt alminnelige bruksting!

Derimot synes jeg det er interessant å se på bilder av mennesker eller fin natur.

Hei!

Ja okey.

Jeg skal til neste uke samle flere av mine detaljbilder og det er mange, av brytere av lyskryss av avkjøringer og få min psykiaters ærlige mening, så skal jeg la dere vite hva en psykiater mener.

Jeg tar også mer vanlige bilder spesielt tok jeg noen fine bilder i fjellet nå, av rimfrost og istapper og grantrær i solnedgang og skyer over Rondane, med solen som kaster skyskygger ned på snøen :-)(for å se at skyene kaster sin skygge på snøen må man ha øye for detaljer og mønster og systemer, noen som så bilde så ikke dette før jeg forklarte da ble personen fasinert) Jeg er veldig opptatt av lys, former, estetikk og farger. Lysbryteren er grå og mørk rød mot en svart bakgrunnsfarge, tilfeldig da, men slik ble det, man ser de runde kantene og man kan nesten føle bryteren bare ved å se på bildet, man får en god følelse.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/389258-svarer-ikke/#findComment-3452846
Del på andre sider

Hei!

Og der hadde du jammen helt rett :-)

For jeg ringte han nå :-) jeg har ikke ringt han, men nå pga av dette med stoppknappen ringte jeg han, for jeg klarer meg kjempebra alene, jeg rir og jeg lager middag og jeg ordner alt til skolen for barna og jeg vasker klær og går turer med hunden :-)

jeg tenkte i dag at jeg savner ikke min mann, jeg klarer meg utmerket alene.

Men jeg ringte rett under festmiddagen, så jeg sa "vi snakkes", ja jeg vet han morer og hygger seg så jeg ville ikke forstyrre. Han er et tvers gjennom snilt menneske :-)

En dag sa han at han ikke var sikker på at han hadde meg for alltid ??!!

Jeg svarte han med at "men jeg er trofast til døden og vil alltid være der for deg" til det svarte han "ja jeg tror du alltid vil hjelpe meg, men jeg vet ikke om du alltid vil elske meg". Det var et så trist svar at jeg ble helt stille, jeg sa ingen ord tilbake, men hjerte mitt ble tungt og jeg ble derfor stille.. jeg ville da ta han og holde han, men jeg kan ikke si ord som ikke er sanne og hva vet jeg om fremtiden? Jeg vet bare at min mann er et av de mennesker jeg respektere mest av alt på denne jord, mer enn meg selv, fordi han har meget gode egenskaper og en standhaftighet og styrke jeg beundrer. Jeg vil feks gjøre alt for han, pleie han på beste måte ved sykdom og ikke la et menneske komme i mellom den evige takknemlighet og kjærlighet jeg kjenner til han. Det var således et veldig trist svar, det at han vet jeg vil være der for han og hjelpe han, men mitt hjerte vet han ikke om han har.

Kanskje skulle jeg ikke skrevet det nå her, til deg, men det rørte ved noe alvorlig i meg, han jeg elsker og holder av, tror jeg formidlet et savn og en sorg jeg ikke klarte å møte/svare på, jeg forstår enda ikke hva min mann mente?

Men jeg skulle ønske han slapp den tvilen, den sorgen, den uroen, den skulle han ikke trenge å bære.

Jeg skal spørre min psykiater på tirsdag hva dette betyr, hvorfor han sa sånn og hva jeg skal gjøre? (nå har min psykiater hatt en måned ferie, sånn er det å være pensjonist)

Men min mann kjenner meg, og mer enn det, han er så snill mot meg. Noen ganger glemmer jeg meg, forlanger for mye og glemmer hvordan man gir bare litt tilbake. (jeg er dårlig på det)

Men jeg vet ikke hva man gjør for å bli bedre.

Du får se på din manns uttalelser slik;

Han tar deg ikke som en selvfølge.

Og DET er positivt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/389258-svarer-ikke/#findComment-3452850
Del på andre sider

Madelenemie

Sikker på du er både søt og snill - så da takler han noen "rariteter" :)

Hei!

Ja jeg ville selv taklet å være gift med min fysikk foreleser, han var mye eldre enn meg, men jeg ble plutselig betatt av han da han stadig kom til meg og sa jeg hadde de fineste linjaler han hadde sett. Jeg kjøpte en pakke linjaler og sendte til han i posten, også tenkte jeg at han var en rar mann, dette også fordi han hadde fortalt detaljert veien til sin fastlege for meg og da virket han snodig. Da ble jeg betatt. men selvsagt var det det at han tok et hvert regnestykke uten kalkulator som gjorde meg varm i kinnene. Han var ellers skitten, sluskete i klærne og han spurte om jeg ville ha muffinsformer som lå på gulvet, jeg svarte ja takk, også ble jeg bare så varm av at han ikke trengte kakulator og at han stadig glemte seg bort i detaljer.

Han brukte samme T skjorte hver gang jeg så han og var således ulik meg, jeg husker å skifte klær, fordi jeg har det skrevet opp, han bare gikk i det samme hele tiden, jeg likte T skjorten hans der stor relativitetsteorien:-)

Men han var gift og jeg var gift så sånn er det med den saken.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/389258-svarer-ikke/#findComment-3452851
Del på andre sider

Hei!

Det er to svar.

Ja bilde av stoppknapper er interessante for meg!

Nei det er ikke interessant å få når man er ute på reise.

Beklager jeg tenkte ikke på det, jeg blir så glad av og til når jeg ser små ting som er usedvanlig godt designet som jeg får øye på.

Jeg ringte min mann nå, ubeleilig og under en festmiddag så jeg sa vi kan snakkes., han hadde svart på bildene mine, men på en annen måte, han skrev feks Svaldbard by night, jeg skjønte ikke at det betydde et svar på mine "Oslo by night" osv osv...

Så nå er alt i orden:-) han trodde i vertfall ikke noe annet rart om meg :-)

Siden du ikke ser ut til å glede deg over slike bilder kanskje jeg skal sende deg noen, så kanskje du ser på det på en annen måte :-)

''Ja bilde av stoppknapper er interessante for meg!''

Mulig det, men det er det faktisk ikke for de fleste andre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/389258-svarer-ikke/#findComment-3452856
Del på andre sider

Stoppknappen på bussen er for meg omtrent like fascinerende som vannknappen på toalettet og B-en på tastaturet jeg skriver på. Jeg hadde ikke ikke helt visst hva jeg skulle svare hvis noen sendte meg flere bildemeldinger med stoppknapper. Unntaket måtte være hvis jeg så noen kunstnerisk verdi i dem:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/389258-svarer-ikke/#findComment-3452862
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...