Gå til innhold

– Vi er på grensen av det vi kan tåle av innnvan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest old lady

Det er ikke helt p.k. å komme med sånt, men man kan ikke stikke hodet i sanden for så å bare la det skure og gå.

Her en artikkel nylig om "skattekvinnen" med tilgang på 2000 altinn kontoer.

Selv etter Oslo taxi skandalen, så lurer de på hvorfor skattelojaliteten til vår land er så lav.

Svaret er enkelt : de føler ingen tilhørlighet til Norge.

Kan de lurer staten for skatt, så gjør de det glatt.

Mon tro det er flere "skattekvinner" og "skattemenn" rundt omkring i vårt land?

''- Vi ser igjen at lojaliteten til å betale skatt er liten i disse gruppene. Hvorfor det er sånn er ikke jeg noe bedre til å analysere enn andre. Det kan skyldes at man kommer fra land der staten anses som en fiende. Det kan være en forklaring det er noe i, men det er ingen unnskyldning, sier Kristiansen.''

http://www.dagbladet.no/2013/02/27/nyheter/innenriks/skattekriminalitet/25974911/

Gjest innvandrerholdninger

Det er ikke helt p.k. å komme med sånt, men man kan ikke stikke hodet i sanden for så å bare la det skure og gå.

Her en artikkel nylig om "skattekvinnen" med tilgang på 2000 altinn kontoer.

Selv etter Oslo taxi skandalen, så lurer de på hvorfor skattelojaliteten til vår land er så lav.

Svaret er enkelt : de føler ingen tilhørlighet til Norge.

Kan de lurer staten for skatt, så gjør de det glatt.

Mon tro det er flere "skattekvinner" og "skattemenn" rundt omkring i vårt land?

''- Vi ser igjen at lojaliteten til å betale skatt er liten i disse gruppene. Hvorfor det er sånn er ikke jeg noe bedre til å analysere enn andre. Det kan skyldes at man kommer fra land der staten anses som en fiende. Det kan være en forklaring det er noe i, men det er ingen unnskyldning, sier Kristiansen.''

http://www.dagbladet.no/2013/02/27/nyheter/innenriks/skattekriminalitet/25974911/

Jeg er helt enig i, at mye kriminalitet skjer fordi man ikke føler tilhørighet til Norge. Samt at man kommer fra land der myndighetene blir sett på som fiende. Jeg har flere innvandrervenner, og jeg blir ofte forskrekket over de holdningene noen av disse viser. (De er hyggelige mennesker ellers altså).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...