Gå til innhold

Syk etter reise.

Anbefalte innlegg

Gjest beståspørre

Hei, jeg var i utlandet i forrige, i en ren og pen by med fine restauranter.

Jeg var frisk hele turen, men i går ettermiddag (omtrent på denne tiden) begynte jeg plutselig å fryse og fikk feber. Hadde feber resten av kvelden og lå bare i sengen, ute av stand til å gjøre noe som helst (selv på paracet). Våknet opp uten feber i dag og har ikke hatt feber så langt. Er bare veldig slapp i dag.

Har ikke hatt hodepine eller andre smerter. Litt rar mage, men ikke diare.

Er selvfølgelig redd for at jeg kan ha pådratt meg en matforgiftning eller lignende, men er det noen grunn til å kontakte lege dersom feber ikke vedvarer eller magen blir verre?'

Pleier aldri å kontakte lege p.g.a influensa, forkjølelse o.l. da dette jo alltid går over av seg selv, men når jeg akkuratt har vært ute å reise, blir jeg litt skeptisk...

Takknemmelig for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/389311-syk-etter-reise/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...