berreundrar Skrevet 5. mars 2013 Skrevet 5. mars 2013 Over her kan man lese om 13 tegn/symptomer på bipolar lidelse. Men i de 13 punktene er det jo bare ramset opp hypomane/maniske symptomer. Kan ikke det være misvisende? Selv om det står forklart bra i teksten ellers, så burde depresjons-symptomene også vært med på lista. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. mars 2013 Skrevet 5. mars 2013 Jeg finner ikke "over her", men jeg antar at dette er et skjema en bruker hos personer som har/har hatt depresjon og hvor en ønsker å skille unipolar og bipolar sykdom. 0 Siter
berreundrar Skrevet 6. mars 2013 Forfatter Skrevet 6. mars 2013 Jeg finner ikke "over her", men jeg antar at dette er et skjema en bruker hos personer som har/har hatt depresjon og hvor en ønsker å skille unipolar og bipolar sykdom. Så du ser ikke "reklamene" i feltet øverst når du logger deg inn på dol? Der kommer det fram mye merkelig egentlig... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. mars 2013 Skrevet 6. mars 2013 Så du ser ikke "reklamene" i feltet øverst når du logger deg inn på dol? Der kommer det fram mye merkelig egentlig... Jeg ser aldri slikt. Det har noe med fokus å gjøre :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.