Gå til innhold

Mrxx har bursdag!


Gjest Ulvinnen

Anbefalte innlegg

Oi, godt jeg rakk å gratulere! :-)

Det jeg ikke rakk var å overraske med champagne ved boblebadet, så det må vi ha til gode igjen - sukk!

Takk for det:-)

Jeg trenger ikke å ha bursdag for å bli overrasket med champagne i spabadet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    22

  • Dorthe

    1

  • hidi, the scorpion

    1

Oi. Plutselig fikk jeg det for meg at jeg kjenner deg! FB er stikkordet her, og mye stemmer.... ;-) Herfra og ut skal jeg følge godt med på detaljer... ;-)

Du får følge med ja, hehe.

Er vi venner på face... tror du?

Hvilken landsdel er du i fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psst: Jeg hadde bursdag dagen før deg ;)

Gratulerer med overstått togli:-)....du skulle ha sagt i fra så skulle du ha fått ei egen melding på det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kayia

Du får følge med ja, hehe.

Er vi venner på face... tror du?

Hvilken landsdel er du i fra?

Egentlig tror jeg du bor lenger sør enn meg, så det stemmer nok neppe. Men - du kunne vært en i min bekjentskapskrets som også hadde bursdag i går ut fra mye du har skrevet her inne ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Gratulerer med overstått togli:-)....du skulle ha sagt i fra så skulle du ha fått ei egen melding på det:-)

Jeg hadde jo håpet at du husket det da! *snurt* :P

Forøvrig huska jeg ikke dagen din jeg heller, før du fikk gratulasjon her inne - da demra det ;)

Takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Tusen takk for det Ulvinnen, du husket det i år også:-)

Håper du har hatt en kjempedag, mrxx! Du er en herlig person her inne, og håper å ha deg her i mange år til;))

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har hatt en kjempedag, mrxx! Du er en herlig person her inne, og håper å ha deg her i mange år til;))

Klem fra

Det var pent sagt hidi, mange takk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig tror jeg du bor lenger sør enn meg, så det stemmer nok neppe. Men - du kunne vært en i min bekjentskapskrets som også hadde bursdag i går ut fra mye du har skrevet her inne ;-)

Aldri godt å vite vet du, kanskje vi er naboer:-)....lenger sør er difust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde jo håpet at du husket det da! *snurt* :P

Forøvrig huska jeg ikke dagen din jeg heller, før du fikk gratulasjon her inne - da demra det ;)

Takk:)

Men jeg har teflonhjerne når det gjelder sånt. Men jeg mener kanskje å huske at du har dagen før meg når du nevnte det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Men jeg har teflonhjerne når det gjelder sånt. Men jeg mener kanskje å huske at du har dagen før meg når du nevnte det:-)

Hehe:) Du er tilgitt altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kayia

Aldri godt å vite vet du, kanskje vi er naboer:-)....lenger sør er difust.

Nei man vet virkelig aldri ;) Jeg innbilder meg at du bor på østlandet, nordøst for Oslo og i såfall bor jeg nord for deg og vel så det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei man vet virkelig aldri ;) Jeg innbilder meg at du bor på østlandet, nordøst for Oslo og i såfall bor jeg nord for deg og vel så det ;-)

Nord for Oslo er riktig, men ikke veldig mye øst.

Men hvis du bor mye lenger nord enn meg, så skal det mye til for at du kjenner meg fra facebook, tror jeg.....men hvem vet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Takk for det:-)

Jeg trenger ikke å ha bursdag for å bli overrasket med champagne i spabadet:-)

''Jeg trenger ikke å ha bursdag for å bli overrasket med champagne i spabadet:-)''

Ok - skal ha det i mente - og kommer når du minst venter det! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...