Gå til innhold

Norsk gutt med hund presset av bussen

Anbefalte innlegg

Er det løgn, Sør? Lyver da Stavangeravisen?

http://www.stavangeravisen.com/art.asp?art=12286

Ja, når de utelater det meget vesentlige:

''Han understreker at ingen har krevd bildet fjernet, siden muslimer er nødt til å akseptere at nordmenn har et annerledes forhold til grisen.

''

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=57085

Igjen et bevis på hvordan en uskyldig historie blir misbrukt som "bevis" for noe helt annet enn historien faktisk er av folk som hater muslimer/jøder/romfolk, osv.

Fortsetter under...

• Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

20

• trollemor;o)

19

• PieLill

9

• Nord og ned

9

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli

ALt blir sååååååååååååååååååå mye bedre hvis frp får komme til makten.... da får vi gratis ditt og gratis datt og alt vi ønsker oss skal være veeldig billig. Wohooo, gleder meg ass

Ja!! Og hvis det ikke går helt som de har tenkt, så er det selvsagt tidligere tiders rødgrønne vanstyre som er skylda - og sånt tar det laaang tid å rydde opp i!

ALt blir sååååååååååååååååååå mye bedre hvis frp får komme til makten.... da får vi gratis ditt og gratis datt og alt vi ønsker oss skal være veeldig billig. Wohooo, gleder meg ass

Dessuten skal ingen betale skatt, og alle veiene finansierer seg selv!

:)

Med vennlig hilsen

Jeg svarte generelt - aner ingenting om denne "grisehistorien" ;)

Grisehistorien er en gammel "vandrehistorie" som blir brukt gang på gang som "bevis" på islamiseringen av Norge, og er som de fleste andre historiene de kommer med, direkte løgn.

:-)

Med vennlig hilsen

Gjest speer

''Jeg er enig - misforstått toleranse hjelper ingen! – togli''

For ordens skyld - dette baserer seg på en historie i VG i 2003, med overskriften "Måtte fjerne grisebilde", og i artikkelen så står det skrevet

''Han understreker at ingen har krevd bildet fjernet, siden muslimer er nødt til å akseptere at nordmenn har et annerledes forhold til grisen.

''

Dette er det som blir presentert som at muslimer tvinger sykehuset til å fjerne grisebildet, og man kan virkelig se hvor løgnaktig PieLill og noen av de andre er når de skal "ta" muslimer og jøder.

Med vennlig hilsen

Nå "glemmer" du å nevne at

''Avdelingsleder Bothild Kvernland innrømmer at muslimer som har besøkt sykehusets barneavdeling, har reagert på grisen. ''

og at

''Mohammad Arshad Dar, leder av Det muslimske trossamfunn for Agder-fylkene, takker sykehuset for at bildet ble tatt ned. - Jeg vet at en del muslimer har reagert. Ifølge Koranen er jo grisen et urent dyr, sier Mohammad Arshad Dar til VG.

Allerede da barneavdelingen ble åpnet, husker jeg at tegningen irriterte meg, sier han.''

Nord og ned

''Spørsmålet er vel snarere om _du_ føler seksuell eller annen abnorm tilfredstillelse av å forsvare det som finnes av bedriten oppførsel, vel å merke så lenge gjerningspersonene tror på Allah..''

Ikke forvent annet av selveste Mullah Sør.

''Ikke forvent annet av selveste Mullah Sør''

Selvsagt ikke. Fyren sitter jo som vanlig å forsvarer sin egen forvrengte utgave av menneserettskonvensjonen, nemlig den som tydligvis sier at muslimer har rett til å plage alt og alle rundt seg, spesielt kristne og jøder, og at alle som mener noe annet er høyreekstreme og rasister.

Annonse

''Spørsmålet er vel snarere om _du_ føler seksuell eller annen abnorm tilfredstillelse av å forsvare det som finnes av bedriten oppførsel, vel å merke så lenge gjerningspersonene tror på Allah..''

Ikke forvent annet av selveste Mullah Sør.

''Ikke forvent annet av selveste Mullah Sør. – speer''

Hvorfor har du nicket fra en kjent nazist?

http://no.wikipedia.org/wiki/Albert_Speer

trollemor;o)

''Får du noen spesiell glede av å rakke ned på muslimer/innvandrere?''

Spørsmålet er vel snarere om _du_ føler seksuell eller annen abnorm tilfredstillelse av å forsvare det som finnes av bedriten oppførsel, vel å merke så lenge gjerningspersonene tror på Allah..

Føler du en seksuell eller en annen abnorm tilfredstillelse ved å alltid skjære alle innvandrere over en kam? Med en gang det er noen som har gjort noe galt så hiver du deg sikkert ut på twitter, facebook, doktoronline og alle andre mulige steder og sverter alle sammen.

Innvandrere er AKKURAT like forskjellige som du og jeg...

Nå "glemmer" du å nevne at

''Avdelingsleder Bothild Kvernland innrømmer at muslimer som har besøkt sykehusets barneavdeling, har reagert på grisen. ''

og at

''Mohammad Arshad Dar, leder av Det muslimske trossamfunn for Agder-fylkene, takker sykehuset for at bildet ble tatt ned. - Jeg vet at en del muslimer har reagert. Ifølge Koranen er jo grisen et urent dyr, sier Mohammad Arshad Dar til VG.

Allerede da barneavdelingen ble åpnet, husker jeg at tegningen irriterte meg, sier han.''

Ja?

Står det der at noen av dem har tvunget sykehuset til å ta den ned?

Ikke det?

Takk!

trollemor;o)

Dessuten skal ingen betale skatt, og alle veiene finansierer seg selv!

:)

Med vennlig hilsen

Jepp, det blir så braaaa!! Billig alkohol blir det aller beste og i tillegg får vi sikkert kjøpt det overalt og når som helst. Kan nesten ikke vente

trollemor;o)

Ja!! Og hvis det ikke går helt som de har tenkt, så er det selvsagt tidligere tiders rødgrønne vanstyre som er skylda - og sånt tar det laaang tid å rydde opp i!

Ja...uff alt har jo vært sååååå ille i alle disse årene... uff som vi har slitt og så vondt som vi har hatt det...

Nord og ned

Ja, når de utelater det meget vesentlige:

''

Igjen et bevis på hvordan en uskyldig historie blir misbrukt som "bevis" for noe helt annet enn historien faktisk er av folk som hater muslimer/jøder/romfolk, osv.

Sier seg selv at denne selvutnevnte talsmannen for alle muslimer på Sørlandet umulig kan vite hva alle andre muslimer har forlangt.

Mannen virker faktisk like løgnaktig som deg.

''Et av problemene er den misforståtte forståelsen og toleransen. Som da de fjernet den søte grisen fra barneavdelingen på sykehuset i Kr.sand.

Slike store og små ting der folk føler de presses til å gi etter for urimelig muslimsk press eller der knefallet kommer fra høyeste hold, bidrar ikke til økt, men redusert toleranse og aksept.''

Ja, bortsett fra det ikke var det som skjedde, som du vet meget godt.

Muslimene gikk ut og sa MANGE ganger at de ALDRI hadde forlangt noe slikt.

Men VG skrev det i en overskrift for 10 år siden (!), og du sprer løgnen videre - selv om det står i artikkelen at INGEN har krevd bildet fjernet.

Hvorfor sprer du løgn, PieLill?

"Mohammad Arshad Dar, leder av Det muslimske trossamfunn for Agder-fylkene, takker sykehuset for at bildet ble tatt ned."

Annonse

Jepp, det blir så braaaa!! Billig alkohol blir det aller beste og i tillegg får vi sikkert kjøpt det overalt og når som helst. Kan nesten ikke vente

''Jepp, det blir så braaaa!! Billig alkohol blir det aller beste og i tillegg får vi sikkert kjøpt det overalt og når som helst. Kan nesten ikke vente – trollemor;o)''

I følge Per Sandberg (som er tatt med promille) bør jo veiene i Norge konstrueres slik at selv folk med promille kan kjøre på dem!

Det er som man ikke skulle tro det er sant!

Med vennlig hilsen

Nord og ned

Ja?

Står det der at noen av dem har tvunget sykehuset til å ta den ned?

Ikke det?

Takk!

Sier seg selv at denne selvutnevnte talsmannen for alle muslimer på Sørlandet umulig kan vite hva alle andre muslimer har forlangt.

Mannen virker faktisk like løgnaktig som deg.

trollemor;o)

''Jepp, det blir så braaaa!! Billig alkohol blir det aller beste og i tillegg får vi sikkert kjøpt det overalt og når som helst. Kan nesten ikke vente – trollemor;o)''

I følge Per Sandberg (som er tatt med promille) bør jo veiene i Norge konstrueres slik at selv folk med promille kan kjøre på dem!

Det er som man ikke skulle tro det er sant!

Med vennlig hilsen

hahaha, endelig slipper vi å bruke penge på drosje hjem etter en fest. Nei dette blir bare bedre og bedre!

Gjest togli

Ja...uff alt har jo vært sååååå ille i alle disse årene... uff som vi har slitt og så vondt som vi har hatt det...

Ja, helt forferdelig!! FN må ha blingsa totalt når de har satt Norge på topp som verdens beste land å bo i osv osv :/ :P

"Mohammad Arshad Dar, leder av Det muslimske trossamfunn for Agder-fylkene, takker sykehuset for at bildet ble tatt ned."

Leste du artikkelen du siterte?

''Han understreker at ingen har krevd bildet fjernet, siden muslimer er nødt til å akseptere at nordmenn har et annerledes forhold til grisen.''

Akkurat som jeg har påpekt flere ganger.

Sjekk hvordan det samsvarer med overskriften i VG, og se hvordan Stavangeravisen presenterer en helt falsk historie.

Med vennlig hilsen

Gjest togli

Føler du en seksuell eller en annen abnorm tilfredstillelse ved å alltid skjære alle innvandrere over en kam? Med en gang det er noen som har gjort noe galt så hiver du deg sikkert ut på twitter, facebook, doktoronline og alle andre mulige steder og sverter alle sammen.

Innvandrere er AKKURAT like forskjellige som du og jeg...

Takk for at du sa det jeg tenkte ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...