Gå til innhold

Norsk gutt med hund presset av bussen

Anbefalte innlegg

Gjest freppedama

hahaha, endelig slipper vi å bruke penge på drosje hjem etter en fest. Nei dette blir bare bedre og bedre!

''hahaha, endelig slipper vi å bruke penge på drosje hjem etter en fest. Nei dette blir bare bedre og bedre!''

Det er tydelig at du har drukket alt for mye i kveld. Så ta kvelden nå, før du lirer av deg enda flere dumheter.

Fortsetter under...

• Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

20

• trollemor;o)

19

• PieLill

9

• Nord og ned

9

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

trollemor;o)

''hahaha, endelig slipper vi å bruke penge på drosje hjem etter en fest. Nei dette blir bare bedre og bedre!''

Det er tydelig at du har drukket alt for mye i kveld. Så ta kvelden nå, før du lirer av deg enda flere dumheter.

oh my...har du lest tråden? Skjønner du ironi? Eller...

Gjest togli

Øh, er tydeligvis enkelte som lider av manglende humoristisk sans - evt ikke skjønner ironi....... :P

Nord og ned

Føler du en seksuell eller en annen abnorm tilfredstillelse ved å alltid skjære alle innvandrere over en kam? Med en gang det er noen som har gjort noe galt så hiver du deg sikkert ut på twitter, facebook, doktoronline og alle andre mulige steder og sverter alle sammen.

Innvandrere er AKKURAT like forskjellige som du og jeg...

''Med en gang det er noen som har gjort noe galt''

Grunnleggende feil. Skulle jeg gort det måtte "jeg" vært hundre personer og døgnet hatt 100 timer.

Så prøv igjen, denne gang uten en mengde logiske brister og uten parananoide vrangforestillinger om andres motiver.

trollemor;o)

''Med en gang det er noen som har gjort noe galt''

Grunnleggende feil. Skulle jeg gort det måtte "jeg" vært hundre personer og døgnet hatt 100 timer.

Så prøv igjen, denne gang uten en mengde logiske brister og uten parananoide vrangforestillinger om andres motiver.

.......

Gjest speer

Grisehistorien er en gammel "vandrehistorie" som blir brukt gang på gang som "bevis" på islamiseringen av Norge, og er som de fleste andre historiene de kommer med, direkte løgn.

:-)

Med vennlig hilsen

''Grisehistorien er en gammel "vandrehistorie" ''

Nok en gang farer du med løgn.

Annonse

trollemor;o)

Har jeg skrevet det? Da er det sikkert sant.

Forøvrig har du et fint og passende nick i forhold til innhold.

skrevet hva da? De kjipe med DOL er at når en går på "svar til meg" så er det umulig å finne ut hva folk har svart på...Kjedelig å bla igjennom hele tråden nå som den har blitt så lang

''Det er tydelig at du har drukket alt for mye i kveld. Så ta kvelden nå, før du lirer av deg enda flere dumheter. – freppedama''

Men Frp er jo for det..???

Man skal jo til og med kunne drikke og kjøre trygt, i følge Per Sandberg (i 2009).

Annonse

Leste du artikkelen du siterte?

''Han understreker at ingen har krevd bildet fjernet, siden muslimer er nødt til å akseptere at nordmenn har et annerledes forhold til grisen.''

Akkurat som jeg har påpekt flere ganger.

Sjekk hvordan det samsvarer med overskriften i VG, og se hvordan Stavangeravisen presenterer en helt falsk historie.

Med vennlig hilsen

Ja jeg har lest den. Og jeg leser at bildet ble fjernet etter forespørsel fra muslimer. Og at du kalte Pielill en løgner.

Så kan du vri og vrenge på det til du detter om.

Ja jeg har lest den. Og jeg leser at bildet ble fjernet etter forespørsel fra muslimer. Og at du kalte Pielill en løgner.

Så kan du vri og vrenge på det til du detter om.

''Ja jeg har lest den. Og jeg leser at bildet ble fjernet etter forespørsel fra muslimer. Og at du kalte Pielill en løgner. ''

Nettopp. En forespørsel.

Ikke noen som "måtte", slik det hevdes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...