Gå til innhold

Norsk gutt med hund presset av bussen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

20

• trollemor;o)

19

• PieLill

9

• Nord og ned

9

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

trollemor;o)

''Med en gang det er noen som har gjort noe galt''

Grunnleggende feil. Skulle jeg gort det måtte "jeg" vært hundre personer og døgnet hatt 100 timer.

Så prøv igjen, denne gang uten en mengde logiske brister og uten parananoide vrangforestillinger om andres motiver.

Med en gang du hører om noen som har gjort noe galt da... bedre mr norsklærer?

trollemor;o)

Ja jeg har lest den. Og jeg leser at bildet ble fjernet etter forespørsel fra muslimer. Og at du kalte Pielill en løgner.

Så kan du vri og vrenge på det til du detter om.

Jaja, om bildet hang på rommet der de bodde så er det vel ok at det ble fjernet for en stund? Mulig jeg ville gjort det samme om jeg måtte bo et rom med et bilde av ett eller annet jeg fant støtende...

Louis Cyphre

''Ja jeg har lest den. Og jeg leser at bildet ble fjernet etter forespørsel fra muslimer. Og at du kalte Pielill en løgner. ''

Nettopp. En forespørsel.

Ikke noen som "måtte", slik det hevdes.

''Nettopp. En forespørsel. ''

Det var en pen måte å si det på. Fjernet etter press er mer korrekt.

Louis Cyphre

Jaja, om bildet hang på rommet der de bodde så er det vel ok at det ble fjernet for en stund? Mulig jeg ville gjort det samme om jeg måtte bo et rom med et bilde av ett eller annet jeg fant støtende...

''Jaja, om bildet hang på rommet der de bodde så er det vel ok at det ble fjernet for en stund?''

Det ble fjernet permanent.

'' Mulig jeg ville gjort det samme om jeg måtte bo et rom med et bilde av ett eller annet jeg fant støtende...''

Bildet hang på utsiden av døren til rommet. Altså ute i gangen.

Nord og ned

Ja, du har skrevet at jeg er løgnaktig.

"Denne mannen er like løgnaktig som deg" skreiv du.

''Denne mannen er like løgnaktig som deg" skreiv du.''

Nei, det har jeg ikke skrevet til deg, og man skal ike se bort fra at du også får med deg det når du blir edru.

Annonse

''Nettopp. En forespørsel. ''

Det var en pen måte å si det på. Fjernet etter press er mer korrekt.

''Det var en pen måte å si det på. Fjernet etter press er mer korrekt. – Louis Cyphre

''

Og dette med "press" kan du dokumentere, eller var det bare noe du fant på?

trollemor;o)

''Denne mannen er like løgnaktig som deg" skreiv du.''

Nei, det har jeg ikke skrevet til deg, og man skal ike se bort fra at du også får med deg det når du blir edru.

Wops...nå så jeg at det var til sør.. hm, jeg ER edru altså :-)

Gjest Norsk nordmann fra Norge

En ti-års gammel gutt tar bussen hjem fra en kamerat. I "gave" har han fått kameratens rotte i bur. I løpet av bussturen oppdager to av passasjerene rotten og skriker opp. Gutten blir satt av på en øde strekning av sjåføren. Jeg er tilfeldigvis første bil som kommer forbi fem minutter etterpå. Jeg kjenner gutten, han har ingen mobiltelefon. Saken blir tatt opp med bussselskapet, som beklager. De to passasjerene blir kontaktet av moren til gutten, de beklager ikke ( men benekter heller ikke historien). Rotten blir forresten fraktet tilbake til sin opprinnelige eier med bil...Ingen ser noen grunn til å kontakte pressen, men historien er godt kjent i bygda.

For ordens skyld: Alle de involverte er norske nordmenn fra Norge. Den ene av passasjerene er medlem av sognerådet. Idioter finnes over alt, men ikke alle idiotiske saker trenger å havne i avisen.

Annonse

Mrs. Wallace

''Og hva har dette med religion å gjøre?''

Hunder er en vederstyggelighet i enkelte religioner.

mvh

''Hunder er en vederstyggelighet i enkelte religioner.''

Joda, men generalisering er en vederstyggelighet i alle tilfeller. ;)

Jeg kjenner flere muslimske familier som har hunder som kjæledyr.

Har jeg generalisert?

mvh

''Har jeg generalisert?

mvh – PieLill''

Ja, selvsagt.

Fordi om "Hunder er en vederstyggelighet i enkelte religioner.", så betyr det ikke at alle medlemmene av den religionen ikke liker hunder.

Tvert i mot, det er jo mange her som skriver at de har muslimske venner som har hund som kjæledyr.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...