Gå til innhold

Sparing til langt hår; HJELP!!!

Anbefalte innlegg

.

Jeg har ofte lyst til å spare til langt hår...

Men hver gang det begynner å bli litt lengde sånn at jeg nesten får til å lage hestehale... så syns jeg håret blir ubehagelig med at det stikker og at det føles tungt og flatt ut oppå toppen...

Så det blir til at jeg tar fram saksa og klipper meg kort igjen...

Har du noen tips for at jeg skal klare å spare til langt hår uten at håret føles så innmari ubehagelig ut i begynnelsen av "sparetida"?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/389360-sparing-til-langt-h%C3%A5r-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Elextra

En når ikke sine mål om en ikke er villig til å ta på seg noe ubehag. Se på det som en trening i å tåle noe ubehagelig.

''En når ikke sine mål om en ikke er villig til å ta på seg noe ubehag. Se på det som en trening i å tåle noe ubehagelig.''

Vært på kurs hos NHD? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...