100%ull Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 . Jeg har ofte lyst til å spare til langt hår... Men hver gang det begynner å bli litt lengde sånn at jeg nesten får til å lage hestehale... så syns jeg håret blir ubehagelig med at det stikker og at det føles tungt og flatt ut oppå toppen... Så det blir til at jeg tar fram saksa og klipper meg kort igjen... Har du noen tips for at jeg skal klare å spare til langt hår uten at håret føles så innmari ubehagelig ut i begynnelsen av "sparetida"? 0 Siter
Gjest GPn Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 En når ikke sine mål om en ikke er villig til å ta på seg noe ubehag. Se på det som en trening i å tåle noe ubehagelig. 0 Siter
caprice Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 En tur til frisøren. Synes de er flinke til å hjelpe til med "mellomløsninger" i sparefasen slik at det ikke ser så ille ut. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 Jeg har latt håret gro nå, og i den den fasen hvor det blir tungt og rart, har frisøren gjort slik at det er OK allikevel. Så frisør er mitt tips. Når en sparer bør håret klippes litt innimellom. 0 Siter
Gjest anime Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 Jeg og vil ha lengre hår, er alltid problematisk i mellomfasen. Hjelper å gå til frisøren 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 Å la fagfolk ta seg av klippinga, kan jo være en god ide. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 En når ikke sine mål om en ikke er villig til å ta på seg noe ubehag. Se på det som en trening i å tåle noe ubehagelig. ''En når ikke sine mål om en ikke er villig til å ta på seg noe ubehag. Se på det som en trening i å tåle noe ubehagelig.'' Vært på kurs hos NHD? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 Jeg sparer også til langt hår, og det hjelper stort å gjøre det i samarbeid med frisør - som ser til at håret ser ok ut også i voksefasen. Noen gode produkter hjelper også. 0 Siter
meg__123! Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 Prøvd ocean spritz i håret for å få det litt trått, slik at det ikke blir så flatt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.