Gå til innhold

Da har jeg kjøpt meg bil

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Gratulerer :-) Kjempedeilig med ny, EGEN bil!!!!

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

8

• Lillemus

4

• Colette

4

• Nord og ned

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Jeg synes den var fin :-)

Takk :-)

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Gratulerer :-) Kjempedeilig med ny, EGEN bil!!!!

Takk, jeg har jo hatt egen bil tidligere også :-)

Skrevet

Håper på minst mulig problemer :-)

Gratulerer med ny, fin og snerten bil :) Tenk så mye lettere den er å lukeparkere med :)

Skrevet

Grattis! :o) Og han har ikke forlangt å stå som medeier siden du fikk pengene fra ham? Det er høyst mulig vet du, så om han ikke har tenkt på den muligheten så kan du prise deg lykkelig!

Kos deg med bilen din du! :o)

Skrevet

Takk, jeg har jo hatt egen bil tidligere også :-)

Og du, jeg ble skilt en gang for tre hundre år siden eller noe i den retning. Jeg tok de tre femti jeg fikk og kjøpte en bil. Som jeg pakket smekkfull og kjørte 200 mil avgårde med og kom aldri tilbake!

Smarteste jeg har gjort noensinne.. ;0P Starta med en bag med klær og to unger og kjørte til ikke noe. Så når jeg kan, så kan du og!

Skrevet

Jeg liker alt utenom "rompa". Men den er virkelig ikke viktig på en bil.

Vi kjøpte en av de aller første Renault Megane Scenic-modellene da vi skulle ha minstemann og måtte tilbake til "bil med barnevogn i bagasjerommet" . Den var helt grei.

Skrevet

Gratulerer! Du har kjøpt en av de styggeste bilene på markedet. :)

Hva er vitsen med å si sånt?

Gratulerer til trådstarter med bilkjøpet!

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Min far er uenig, mener den har gått for langt og vil spytte inn penger til en bedre bil.

Juhu, jeg bare overlater det til han nå jeg :-)

Skrevet

Min far er uenig, mener den har gått for langt og vil spytte inn penger til en bedre bil.

''Min far er uenig, mener den har gått for langt og vil spytte inn penger til en bedre bil. Juhu, jeg bare overlater det til han nå jeg :-)''

Snill paps! :o) Så bra at han stiller opp for deg!

Gjest prust
Skrevet

Så bra at faren din hjelper deg med å finne bil og også spytte i noen penger :-) Det er så stor investering at det er vanskelig å være alene om avgjørelsen dersom en ikke har så god greie på det, synes nå jeg.

Mannen min (som har ganske god greie på det) sa i går kveld at han ikke hadde anbefalt en som ikke har så god peiling på bil akkurat den bilen du viste til - han ville heller foreslå en mer driftssikker Toyota eller Mazda.

Skrevet

Lekker. Gratulerer!

Man er glad for en bil to ganger; Første gang når man køper den. Andre gang når man er kvitt den.

:-)

mvh

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Lekker. Gratulerer!

Man er glad for en bil to ganger; Første gang når man køper den. Andre gang når man er kvitt den.

:-)

mvh

Takk, men nå blir det ikke den bilen. Står skrevet lenger ned i innlegget her:-)

Skrevet

Mannfolk har av en eller annen grunn fordommer mot franske biler. Tyske er av en eller annen grunn mer maskuline.

Har selv min andre franske bil og stortrives med det (dog ikke Citroën) :-).

''Mannfolk har av en eller annen grunn fordommer mot franske biler. Tyske er av en eller annen grunn mer maskuline.''

Tror ikke det har så mye med feminin/maskulin og gjøre som driftsikkerhet og verkstedsregninger. På franske biler må du gjerne ta ut hele motoren for å skifte en mutter.

mvh

mariaflyfly
Skrevet

Bra mann! :)

Skrevet

Og så snill pappa du har :)

Gjest Ikke noe fin
Skrevet

Fordi det ikke er en fin bil. Tror du virkelig det er eneste gangen en eier av en bil med den hekken får kommentarer?

Skrevet

Fordi det ikke er en fin bil. Tror du virkelig det er eneste gangen en eier av en bil med den hekken får kommentarer?

Selv om hun har ombestemt seg nå, så trenger hun ikke den slags kommentarer om det hun trodde var den nye bilen sin, som hun ville kjøpe for de skarve kronene hun fikk ut fra 20-millioners boet til sin eksmann..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...