Gå til innhold

Norske damer og tyrkiske menn

Anbefalte innlegg

Gjest Flikoline

Hvorfor er det så mange norske damer som finner seg en mann på ferie i Tyrkia? Holder disse forholdene?

Fant ut nettopp at moren til ei venninne har fått seg kjæreste i Tyrkia. Hun er 50 og han er 32. Kan ikke skjønne at det komner til å gå bra pga religion og alderen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/389392-norske-damer-og-tyrkiske-menn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Flikoline

Jeg har hatt noen slike som pasienter de siste årene. Begge får forhåpentligvis heftig sex i noen uker/måneder. Vanligvis sitter han igjen med godt med penger, og hun med en tom bankkonto.

Det er det jeg er redd for.

Han er jo i det stadiet i livet hvor han skal stifte familie og hun er ferdig med det. Hva kan de ha til felles?

Han er jo i det stadiet i livet hvor han skal stifte familie og hun er ferdig med det. Hva kan de ha til felles?

''Han er jo i det stadiet i livet hvor han skal stifte familie og hun er ferdig med det. Hva kan de ha til felles?''

Hennes penger.

''Hva kan de ha til felles? – Flikoline''

Akkurat det samme som andre med tilsvarende forskjell i alder og inntekt/formue. Det eneste uvanlige her er jo at det er kvinnen som er eldst/rikest.

Gjest Flikoline

''Han er jo i det stadiet i livet hvor han skal stifte familie og hun er ferdig med det. Hva kan de ha til felles?''

Hennes penger.

Hun har sagt til min venninne at det er kjærlighet og at behandler henne som en dronning.

Min venninne er opprørt pga dette. Det er bare 1 år siden hun ble enke og så finner hun seg en ung tyrkisk mann

Annonse

Gjest Nickløsheletida

''Hva kan de ha til felles? – Flikoline''

Akkurat det samme som andre med tilsvarende forskjell i alder og inntekt/formue. Det eneste uvanlige her er jo at det er kvinnen som er eldst/rikest.

Jeg kjenner ei dame som har gjort samme feilen som de Nhd har hatt til behandling. Hun lånte han penger som hun selvfølgelig aldri fikk tilbake. Stygt og si, men har ikke innrykk av hun sto fremst i køen da iq-en ble delt ut.

Det er all grunn til å advare.

Gjest Nickløsheletida

Hun har sagt til min venninne at det er kjærlighet og at behandler henne som en dronning.

Min venninne er opprørt pga dette. Det er bare 1 år siden hun ble enke og så finner hun seg en ung tyrkisk mann

''Hun har sagt til min venninne at det er kjærlighet og at behandler henne som en dronning''

Ja, selvfølgelig sier han det.

Jeg kjenner ei dame som har gjort samme feilen som de Nhd har hatt til behandling. Hun lånte han penger som hun selvfølgelig aldri fikk tilbake. Stygt og si, men har ikke innrykk av hun sto fremst i køen da iq-en ble delt ut.

Det er all grunn til å advare.

''Jeg kjenner ei dame som har gjort samme feilen som de Nhd har hatt til behandling. Hun lånte han penger som hun selvfølgelig aldri fikk tilbake. Stygt og si, men har ikke innrykk av hun sto fremst i køen da iq-en ble delt ut.

Det er all grunn til å advare. – Nickløsheletida''

Joda, men det kan skje med unge kvinner og eldre menn, det kan skje med folk med lik alder, osv.

Med vennlig hilsen

Begriper ikke at menn og kvinner går på dette. Noen er dummere enn andre.

Gjest Nickløsheletida

''Jeg kjenner ei dame som har gjort samme feilen som de Nhd har hatt til behandling. Hun lånte han penger som hun selvfølgelig aldri fikk tilbake. Stygt og si, men har ikke innrykk av hun sto fremst i køen da iq-en ble delt ut.

Det er all grunn til å advare. – Nickløsheletida''

Joda, men det kan skje med unge kvinner og eldre menn, det kan skje med folk med lik alder, osv.

Med vennlig hilsen

''Joda, men det kan skje med unge kvinner og eldre menn, det kan skje med folk med lik alder, osv''

Litt større grunn til å ane ugler i mosen hvis kvinnen er mye eldre enn mannen :-)

''Joda, men det kan skje med unge kvinner og eldre menn, det kan skje med folk med lik alder, osv''

Litt større grunn til å ane ugler i mosen hvis kvinnen er mye eldre enn mannen :-)

''Litt større grunn til å ane ugler i mosen hvis kvinnen er mye eldre enn mannen :-) – Nickløsheletida''

Hvorfor?

Det er stadig vanligere med forhold der kvinner er eldre enn mannen.

Med vennlig hilsen

Annonse

Gjest Nickløsheletida

''Litt større grunn til å ane ugler i mosen hvis kvinnen er mye eldre enn mannen :-) – Nickløsheletida''

Hvorfor?

Med vennlig hilsen

''Hvorfor?''

Fordi det er ingen vits i å være naiv heller, selv om det selvfølgelig finnes de med andre hensikter.

''Hvorfor?''

Fordi det er ingen vits i å være naiv heller, selv om det selvfølgelig finnes de med andre hensikter.

''Fordi det er ingen vits i å være naiv heller, selv om det selvfølgelig finnes de med andre hensikter. – Nickløsheletida''

Jeg har da ikke sagt et ord om å være naiv. Tvert i mot har jeg påpekt at det ikke bare er "unge menn og rike kvinner" som kan være et "lureforhold".

Med vennlig hilsen

Gjest Nickløsheletida

''Fordi det er ingen vits i å være naiv heller, selv om det selvfølgelig finnes de med andre hensikter. – Nickløsheletida''

Jeg har da ikke sagt et ord om å være naiv. Tvert i mot har jeg påpekt at det ikke bare er "unge menn og rike kvinner" som kan være et "lureforhold".

Med vennlig hilsen

Det har du selvfølgelig rett i

Dette er ikke noe du kan gjøre noe med. Det er mange kvinner som finner ut av slikt selv (sannsynligvis de fleste) uten å havne som pasienter hos NHD.

Kvinner 50+ tåler heftig sex uten at det går utover deres psykiske helse og de fleste er vant til å ta vare på sin økonomi.

Hvorfor?

Med vennlig hilsen

Det er stadig vanligere med slike kortvarige forhold ja, men jeg kjenner ingen hvor det har holdt resten av livet.

Det er biologiske forskjeller på menn og kvinner, sånn i tilfelle du ikke vet det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...