Gå til innhold

Norske damer og tyrkiske menn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ekkelt ass

Begriper ikke at menn og kvinner går på dette. Noen er dummere enn andre.

Enig. Denne kvinnen kan nok ikke ha så mye "mellom ørene".

Men har de gjensidig utbytte av et slikt forhold ved at han får penger mens hun får sex, får de vel bare holde på.

Det er mannlig prostitusjon,

''Hvorfor er det så mange norske damer som finner seg en mann på ferie i Tyrkia?''

Det blir vel som andre ferieflørter - lite klær, mye alkohol og feriefølelse setter fart i frosne, nordiske sjeler. Og unge menn som bor på typiske feriesteder, er ikke annerledes enn andre unge menn.

'''Holder disse forholdene?''

Hvis det er et ja / nei-spørsmål: Nei. Ikke over tid.

Hun har sagt til min venninne at det er kjærlighet og at behandler henne som en dronning.

Min venninne er opprørt pga dette. Det er bare 1 år siden hun ble enke og så finner hun seg en ung tyrkisk mann

''Det er bare 1 år siden hun ble enke og så finner hun seg en ung tyrkisk mann''

Et av de største komplimentene man kan gi sin avdøde ektefelle/samboer er at det man hadde sammen var så bra at man ikke kan tenke seg til å leve uten. Personer som har vært i gode forhold er statistisk sett de raskeste til å finne en ny om deres kjære dør.

At det ikke er mye håp for dette forholdet er en annen sak. Det forundrer meg når voksne kvinner lar seg blende at standard sjarmetriks.

mvh

Gjest old man

''Hva kan de ha til felles? – Flikoline''

Akkurat det samme som andre med tilsvarende forskjell i alder og inntekt/formue. Det eneste uvanlige her er jo at det er kvinnen som er eldst/rikest.

''Akkurat det samme som andre med tilsvarende forskjell i alder og inntekt/formue.''

Nå glemmer du kulturforskjellene. Og du er rimelig naiv hvis du tror dette forholdet har noen fremtid når pengene tar slutt.

''Det eneste uvanlige her er jo at det er kvinnen som er eldst/rikest.''

Pussig du ikke er i mot dette da dette i praksis ikke er noe annet enn prostitusjon.

Annonse

''Akkurat det samme som andre med tilsvarende forskjell i alder og inntekt/formue.''

Nå glemmer du kulturforskjellene. Og du er rimelig naiv hvis du tror dette forholdet har noen fremtid når pengene tar slutt.

''Det eneste uvanlige her er jo at det er kvinnen som er eldst/rikest.''

Pussig du ikke er i mot dette da dette i praksis ikke er noe annet enn prostitusjon.

Kan du ikke heller lese det jeg skriver?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...