Gå til innhold

Webbis da!!

Anbefalte innlegg

Liiiiiiiiiiiiion
Skrevet

Hva med å skjerpe deg bittelitt?? Jeg har tross alt bursdag i dag og alt, og du har prestert å gi meg enda en utestenging på dagen min. Var det en fin presang synes du? Nei, se å hiv deg rundt og bak en kake til meg. PS: Sjokoladekake er bra.

*11-teller videre*

Fortsetter under...

Skrevet

Dagens nick burde selvfølgelig vært: Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiion. 29 lys. Det er kanskje det webbis har i tankene? :-)

Liiiiiiiiiiiiion
Skrevet

Dagens nick burde selvfølgelig vært: Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiion. 29 lys. Det er kanskje det webbis har i tankene? :-)

Aha!!!

Ser ut som jeg får en stri dag med andre ord.

Skrevet

Aha!!!

Ser ut som jeg får en stri dag med andre ord.

Du skal få en helt ny mailadresse i bursdagsgave fra meg. :-)

Liiiiiiiiiiiiion
Skrevet

Du skal få en helt ny mailadresse i bursdagsgave fra meg. :-)

Å, takk. Det er nesten den beste gaven jeg kunne fått. Kan jeg få to?

Skrevet

Å, takk. Det er nesten den beste gaven jeg kunne fått. Kan jeg få to?

Jada. Har opprettet en, den andre kommer etter lunch. Men det ser jo ut til at du er innvilget amnesti i dag! :-)

Annonse

Liiiiiiiiiiiiion
Skrevet

Jada. Har opprettet en, den andre kommer etter lunch. Men det ser jo ut til at du er innvilget amnesti i dag! :-)

Ja, dette er alldeles fantastisk. Mne jeg tar vare på adressen i tilfelle jeg får bruk for den.

Gjest webmaster
Skrevet

Så fremt jeg ikke har handlet i søvne, så har jeg ikke utestengt deg i dag. Derimot har jeg jo tilbudt deg amnesti i anledning bursdagen din, men det forutsetter at du sender meg en mail, slik at jeg vet hvilken mailadresse du vil ha brukernavnet ditt registrert på.

Liiiiiiiiiiiiion
Skrevet

Så fremt jeg ikke har handlet i søvne, så har jeg ikke utestengt deg i dag. Derimot har jeg jo tilbudt deg amnesti i anledning bursdagen din, men det forutsetter at du sender meg en mail, slik at jeg vet hvilken mailadresse du vil ha brukernavnet ditt registrert på.

Jeg tror nok at du driver og styrer litt i søvne.

Jeg har sendt mail, og jeg vil ha brukernavnet på den adressen jeg har sendt fra. Det er en adresse jeg har brukt tidligere. Det er kanskje ikke mulig da?

Gjest webmaster
Skrevet

Jeg tror nok at du driver og styrer litt i søvne.

Jeg har sendt mail, og jeg vil ha brukernavnet på den adressen jeg har sendt fra. Det er en adresse jeg har brukt tidligere. Det er kanskje ikke mulig da?

Jeg har fortsatt ikke mottatt mailen, kanskje du skal prøve å sende en ny.

Regner med at vi skal få til at du kan bruke den mailadressen du ønsker.

Liiiiiiiiiiiiion
Skrevet

Jeg har fortsatt ikke mottatt mailen, kanskje du skal prøve å sende en ny.

Regner med at vi skal få til at du kan bruke den mailadressen du ønsker.

Done.

Gjest webmaster
Skrevet

Done.

Ett eller annet er tydeligvis feil, for vi har fortsatt ikke mottatt mailen... Siden andre mail er mottatt her, så er det kanskje noe galt med din mail???

Liiiiiiiiiiiiion
Skrevet

Ett eller annet er tydeligvis feil, for vi har fortsatt ikke mottatt mailen... Siden andre mail er mottatt her, så er det kanskje noe galt med din mail???

Muligens. Prøver fra en annen adresse nå.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...