org Skrevet 10. mars 2013 Skrevet 10. mars 2013 Jeg og ei god venninne skal ut (det er vel noen måneder til vi får det til, men vi skal ut). :-) Sist jeg var "ute på byen", er vel fort 6 - 7 år siden. Men hvor drar folk nå for tida, da? Aldersgruppa har også litt å si, vi er 40+. Hmmm. Det ser ikke bra ut på trykk. :-) Men jeg gleder meg, og vet at vi kommer til å ha det topp, uansett hvor vi drar. Ut og spise først, da. 0 Siter
True Skrevet 10. mars 2013 Skrevet 10. mars 2013 Jeg var på besøk hos ei venninne for en del år siden, og da var vi på et sted som het "Frakken". He, he, møtte noen morsomme folk der, og det er eneste gang jeg har vært ute på byen i Trondheim. Så får gode assosiasjoner av overskriften din :-) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 10. mars 2013 Skrevet 10. mars 2013 Hva liker dere da? Sånn type pianobar-trubadur-&-allsang-morro, henge-i-baren-og-kanskje-se-noen-kjekke, eller type konsertsted? Eller noe annet? Trondheim har stor variasjon på utestedsfronten og dere vil neppe trives overalt... ;-) 0 Siter
org Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Skrevet 10. mars 2013 Hva liker dere da? Sånn type pianobar-trubadur-&-allsang-morro, henge-i-baren-og-kanskje-se-noen-kjekke, eller type konsertsted? Eller noe annet? Trondheim har stor variasjon på utestedsfronten og dere vil neppe trives overalt... ;-) Mmja. Gode spørsmål. Kanskje en lett blanding, da? Jeg husker Monte Cristo - er det noe ennå, eller? :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. mars 2013 Skrevet 10. mars 2013 Mmja. Gode spørsmål. Kanskje en lett blanding, da? Jeg husker Monte Cristo - er det noe ennå, eller? :-) ''Jeg husker Monte Cristo - er det noe ennå, eller? :-)'' Aner ikke, men var det ikke Monte som gikk under tilnavnet "Bruktloftet" siden det var der voksne, single gikk? ;o) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 10. mars 2013 Skrevet 10. mars 2013 Mmja. Gode spørsmål. Kanskje en lett blanding, da? Jeg husker Monte Cristo - er det noe ennå, eller? :-) Nei det er stengt (så vidt jeg vet, jeg har aldri vært der faktisk). Monte Risico gikk det under på folkemunne hehe... Men lurer på om at feks DownTown, Viseverten, Lillelondon eller Frakken kan være steder for dere Bari eller Barmuda (på Solsiden) kan kanskje også være alternativer, selv om det er lavere trubadur-faktor der (de har dj som spiller velkjent gladmusikk fra 70/80/90-tallet 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 10. mars 2013 Skrevet 10. mars 2013 ''Jeg husker Monte Cristo - er det noe ennå, eller? :-)'' Aner ikke, men var det ikke Monte som gikk under tilnavnet "Bruktloftet" siden det var der voksne, single gikk? ;o) Monte Risiko kalte vi det... ;-) 0 Siter
100%ull Skrevet 11. mars 2013 Skrevet 11. mars 2013 . "Olavspuben" er en trivelig plass hvor de har levende musikk på fredager og lørdager... De har nettside med hvilke musikk som spilles på de forskjellige dagene... Nydelig mat har dem også... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.