Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og ei god venninne skal ut (det er vel noen måneder til vi får det til, men vi skal ut). :-)

Sist jeg var "ute på byen", er vel fort 6 - 7 år siden.

Men hvor drar folk nå for tida, da? Aldersgruppa har også litt å si, vi er 40+. Hmmm. Det ser ikke bra ut på trykk. :-)

Men jeg gleder meg, og vet at vi kommer til å ha det topp, uansett hvor vi drar. Ut og spise først, da.

Skrevet

Jeg var på besøk hos ei venninne for en del år siden, og da var vi på et sted som het "Frakken".

He, he, møtte noen morsomme folk der, og det er eneste gang jeg har vært ute på byen i Trondheim.

Så får gode assosiasjoner av overskriften din :-)

Gjest Kayia
Skrevet

Hva liker dere da? Sånn type pianobar-trubadur-&-allsang-morro, henge-i-baren-og-kanskje-se-noen-kjekke, eller type konsertsted? Eller noe annet? Trondheim har stor variasjon på utestedsfronten og dere vil neppe trives overalt... ;-)

Skrevet

Hva liker dere da? Sånn type pianobar-trubadur-&-allsang-morro, henge-i-baren-og-kanskje-se-noen-kjekke, eller type konsertsted? Eller noe annet? Trondheim har stor variasjon på utestedsfronten og dere vil neppe trives overalt... ;-)

Mmja. Gode spørsmål. Kanskje en lett blanding, da?

Jeg husker Monte Cristo - er det noe ennå, eller? :-)

Skrevet

''Jeg husker Monte Cristo - er det noe ennå, eller? :-)''

Aner ikke, men var det ikke Monte som gikk under tilnavnet "Bruktloftet" siden det var der voksne, single gikk? ;o)

Gjest Kayia
Skrevet

Nei det er stengt (så vidt jeg vet, jeg har aldri vært der faktisk). Monte Risico gikk det under på folkemunne hehe... Men lurer på om at feks DownTown, Viseverten, Lillelondon eller Frakken kan være steder for dere :) Bari eller Barmuda (på Solsiden) kan kanskje også være alternativer, selv om det er lavere trubadur-faktor der (de har dj som spiller velkjent gladmusikk fra 70/80/90-tallet :)

Gjest Kayia
Skrevet

''Jeg husker Monte Cristo - er det noe ennå, eller? :-)''

Aner ikke, men var det ikke Monte som gikk under tilnavnet "Bruktloftet" siden det var der voksne, single gikk? ;o)

Monte Risiko kalte vi det... ;-)

Skrevet

.

"Olavspuben" er en trivelig plass hvor de har levende musikk på fredager og lørdager...

De har nettside med hvilke musikk som spilles på de forskjellige dagene...

Nydelig mat har dem også... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...