Gå til innhold

Har ikke sex


erik123

Anbefalte innlegg

mariaflyfly

Hvorfor startet du da en ny tråd hvor hovedfokuset også går på at du ikke har hatt sex på 20 år, hvis du klarer deg utmerket godt uten?!

 

Høres nesten ut som gode, gamle Mislykket, dette. Jeez.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • erik123

    36

  • AnonymBruker

    6

  • Lillemus

    4

  • skipohoi

    4

Skjønner at det er frustrerende å leve uten sex. Men for meg høres 20 år ut som resignasjon. Pussig at det kommer opp som et viktig tema da? Hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres nesten ut som gode, gamle Mislykket, dette. Jeez.

Dette er rein mobbing. Vil du bli rapportert? Man mobber ikke mennesker som sliter, det er utrolig feigt gjort. Men det har vel noe med vettet å gjøre!

 

Skjønner at det er frustrerende å leve uten sex. Men for meg høres 20 år ut som resignasjon. Pussig at det kommer opp som et viktig tema da? Hm...

Ja det er lang tid, men jeg er ikke alene om det. Tror du virkelig at alle har sex? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kunne ikke falle meg inn. Skygger ikke banen bare fordi jeg blir nektet sex. Det er ikke gyldig grunn. Vi har vært gift i 26 år, hadde seks et par ganger i starten. Har hatt sex to ganger før det. Så det har ikke vært mye. Men det er de som har det verre, det er trøsten min. Og vi skal alle dø. Så da er det problemet løst. Men medisinene tar heldigvis bort all lyst, så det er da noe. Vært verre og vært konstant sprengkåt og ikke oppnådd noe sex, det hadde vært ille. Lurer på on hva andre menn hadde reagert.

Jeg forstår egentlig ikke hva som er problemet i forhold til at din kone ikke ønsker sex. Du skriver selv at du har null int for det, og tenner ikke på andre damer, og har ikke hatt reisning på over 20 år. Så jeg lurer på om du egentlig er bekymret for din egen sexualitet og ikke hennes eller deres?

Ingen tar skade av ikke å ha sex. 

Og det er mer vanlig enn du tror bortover at ektepar har lite eller ingen sex. For noen ville det være utenkelig, for andre er det greit. Ingen fasit på det.

Hvis man skal snakke om sex og bekymring rundt det, så ville jeg heller ha vært mer bekymret for min egen seksualitet hvis den var helt fraværende. Mange har et godt sexliv hvor de ordner opp selv uavhengig av partneren. For noen er den sexen mer verdsatt enn med partner. Men igjen det varierer fra person til person. 

Uansett, ingen tar skade av null sex når behovet ikke er der.

Men hvorfor er du så opptatt av at din kone ikke vil ha sex, når du selv må gå på medisiner som gjør at du selv har null tenning? Er ikke det en bra ting da? Hva hvis hun hadde hatt stor sexlyst når du tydeligvis ikke har det lenger?

Jeg forstår ikke helt hva du vil frem til. Hva vil skje hvis du skiller deg? Kan du da slutte med medisiner og få et sexliv med en annen? Hvis du og din kone begge to ikke ønsker sex, dere har det godt sammen ellers, hva er da problemet?

 

Anonymous poster hash: f113b...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja det er lang tid, men jeg er ikke alene om det. Tror du virkelig at alle har sex? :o

Du lager to tråder der du framstiller dette som et problem, og du vingler i svarene dine. I ett innlegg hevder du at det er naturlig å ønske å ha sex men i neste sier du at det er naturlig å ikke ha sex.

 

Folk prøver å spørre deg hva du egentlig mener, og du har ennå ikke svart på dette. Da må du nok regne med at folk stiller spørsmålstegn rundt trådene dine. 

Anonymous poster hash: 285f7...672

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du lager to tråder der du framstiller dette som et problem, og du vingler i svarene dine. I ett innlegg hevder du at det er naturlig å ønske å ha sex men i neste sier du at det er naturlig å ikke ha sex.

 

Folk prøver å spørre deg hva du egentlig mener, og du har ennå ikke svart på dette. Da må du nok regne med at folk stiller spørsmålstegn rundt trådene dine. 

Anonymous poster hash: 285f7...672

 

Det er bare å spørre i vei, jeg skal svare så godt jeg kan. Selvsagt savner jeg sex, men samtidig er sex e, n av de behovene vi kan greie å være uten. Du dør ikke av lite sex, heller tvert imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke om det er en annen tråd et eller annet sted, men jeg ser en tendens på dol nå til å dra inn gamle tråder som i dette tilfellet. Hva er hensikten med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er lang tid, men jeg er ikke alene om det. Tror du virkelig at alle har sex? :o

Nei overhodet ikke. Jeg stusser over at dette tas opp som et problem som må løses etter at du har "akseptert" det i 20 år; at den svært lange tida uten sex i seg selv tyder på resignasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei overhodet ikke. Jeg stusser over at dette tas opp som et problem som må løses etter at du har "akseptert" det i 20 år; at den svært lange tida uten sex i seg selv tyder på resignasjon.

Det er tatt opp en rekke ganger uten at det har blitt bedre. Jeg har holdt ut til nå, men nå er det nok. Det kan ikke være vanskelig å forstå. Da legger jeg "ballen" død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...