Gjest unnskyld men jeg er grønn Skrevet 13. mars 2013 Skrevet 13. mars 2013 Beklager maset, men er det gluten i vanilje is? ( diplom) 0 Siter
Gjest Scarlet O'Hara Skrevet 13. mars 2013 Skrevet 13. mars 2013 Gluten finnes i mel - kan du ikke sjekke innholdsfortegnelsen da? 0 Siter
Gjest Cinnamongirl Skrevet 13. mars 2013 Skrevet 13. mars 2013 Det er ihvertfall ikke gluten i is! Men klart - om det er noe topping eller kjeks i den så er det gluten i det. Jeg tenker den vanlige 2 literen med is når jeg ser spørsmålet ditt - og da er det jo ren is og altså ikke gluten. 0 Siter
Kalevaala Skrevet 13. mars 2013 Skrevet 13. mars 2013 http://www.diplom-is.no/diplom-is-gammeldags-vanilje-5-0-l Ser ikke slik ut :-) 0 Siter
caprice Skrevet 14. mars 2013 Skrevet 14. mars 2013 Du kan spise all is så lenge det ikke er cookie aller andre kjeksgreier i den. Så må man selvsagt holde seg unna kroneis, eller annen is på kjeks, annet enn Corny fra Hennig-Olsen, som er laget på maiskjeks 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.