XbellaX Skrevet 17. mars 2013 Skrevet 17. mars 2013 Jeg tror du kan bruke begge deler, jeg ser nettsiden er nede til 18 mars så jeg får ikke sjekket. 0 Siter
Gjest Eller pinkode? Skrevet 17. mars 2013 Skrevet 17. mars 2013 Jeg tror du kan bruke begge deler, jeg ser nettsiden er nede til 18 mars så jeg får ikke sjekket. :-) 0 Siter
XbellaX Skrevet 17. mars 2013 Skrevet 17. mars 2013 :-) Det er litt som med NAV, nettsiden er nede hver gang noen skal bruke den.. 0 Siter
Mrs D Skrevet 17. mars 2013 Skrevet 17. mars 2013 Det er litt som med NAV, nettsiden er nede hver gang noen skal bruke den.. ''Det er litt som med NAV, nettsiden er nede hver gang noen skal bruke den..'' Ja. Og det verste er jo at det er sant, hehe... 0 Siter
XbellaX Skrevet 17. mars 2013 Skrevet 17. mars 2013 ''Det er litt som med NAV, nettsiden er nede hver gang noen skal bruke den..'' Ja. Og det verste er jo at det er sant, hehe... Eller hur. Det er ganske fantastisk. Jeg begriper ikke at det ikke går ann å gjøre noe med det. 0 Siter
Gjest RandiP Skrevet 17. mars 2013 Skrevet 17. mars 2013 Jeg tror du kan bruke begge deler, jeg ser nettsiden er nede til 18 mars så jeg får ikke sjekket. Det er fordi de jobber som gale for at nettsiden skal takle 19. mars. Da kan e-brukere sjekke skatten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.