Gjest Mistet livsgnisten Skrevet 18. mars 2013 Skrevet 18. mars 2013 Jeg har brukt medisiner i snart 14 dager og jeg er ikke bedre. Jeg våkner og alt føles bare meningsløst. Jeg er en Zombie. På kvelden er jeg litt bedre, men ellers ser jeg ikke glede i noenting. Jeg har aldri hatt en slik lanvarig depresjon før. Når blir jeg bedre? 0 Siter
Gjest Mistet livsgnisten Skrevet 18. mars 2013 Skrevet 18. mars 2013 14 dager er nok for kort tid... Hvor lang tid vil det ta? 0 Siter
bibben Skrevet 18. mars 2013 Skrevet 18. mars 2013 Hei, Leit å lese at du har det dårlig. Nå vet ikke jeg hva slags medisiner du tar, men jeg ville bare dele den erfaring at jeg har hatt god nytte av Lamictal mot depresjon, men det tok litt tid før jeg fikk full effekt av dem. Lykke til og god bedring fra 0 Siter
Gjest Skrevet 18. mars 2013 Skrevet 18. mars 2013 Hvor lang tid vil det ta? Gi det minst tre uker til, er mitt råd (og erfaring når det gjelder AD). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.