Gjest fadderen sos Skrevet 19. mars 2013 Skrevet 19. mars 2013 Kan man stå over en mnd når det kniper velig i familien? Eller må man bare melde seg ut da? Det går som regel veldig greit for oss og betale, men akkurat denne mnd har det oppstått mange uforutsette regninger. 0 Siter
Gjest Påskesol Skrevet 19. mars 2013 Skrevet 19. mars 2013 Jeg vet ikke hvordan det fungerer. Du kan kanskje høre med dem på mail eller tlf? http://www.sos-barnebyer.no/kontakt 0 Siter
laban Skrevet 19. mars 2013 Skrevet 19. mars 2013 Jeg er sikker på at de er fleksible dersom du tar kontakt. De er jo interessert i å beholde fadderne sine. Hvert barn har flere faddere, så det er ikke slik at barnet må f.eks. slutte på skolen eller sulter selv om noen slutter eller får betalingsproblemer. 0 Siter
Gjest Flikoline Skrevet 19. mars 2013 Skrevet 19. mars 2013 Jeg har stoppet betalingen i nettbanken en gang jeg var sykemeldt og det ble noe styr med pengene fra nav. Gikk helt fint det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.