Gå til innhold

Hvem kontakte? (ang skatt)

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Jeg tror jeg blir trukket for mye i skatt, og lurer på hvem jeg kontakter for å få dem til å regne ut på nytt?

Jeg er avhengig av å kunne kontakte dem pr sms eller mail. Noen som har peiling?

Skrevet

Det er arbeidsgiveren som trekker skatt (det vet du selvsagt), kanskje de kan la være å trekke til du er

*a jour*. Eller kanskje jeg misforstod spørsmålet.

Skrevet

Hei,

Det har kommet en ny elektronisk påloggingsmulighet ("E-brukere"), og hvis du er registerert da kan du sende signerte eposter til saksbehandler, og en rekke andre muligheter.

Med vennlig hilsen

Gjest togli
Skrevet

Det er arbeidsgiveren som trekker skatt (det vet du selvsagt), kanskje de kan la være å trekke til du er

*a jour*. Eller kanskje jeg misforstod spørsmålet.

Jeg har tabelltrekk, så det skjer jo automatisk? Men er vel ligningsmyndighetene som beregner skatten ut fra lån, skatteklasse etc. Det har jo ikke arbeidsgiver info om...

Gjest kveldsnick
Skrevet

Takk:) Mail sendt :)

Flott! :)

Så fint at vi kan hjelpe hverandre

Gjest togli
Skrevet

Hei,

Det har kommet en ny elektronisk påloggingsmulighet ("E-brukere"), og hvis du er registerert da kan du sende signerte eposter til saksbehandler, og en rekke andre muligheter.

Med vennlig hilsen

Fikk en mailadresse, så sendt dem mail nå :)

Gjest togli
Skrevet

Flott! :)

Så fint at vi kan hjelpe hverandre

Sant! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...