Gondor Skrevet 27. mars 2013 Skrevet 27. mars 2013 Til alle dere som sliter med denne lidelsen: stikk innom youtube! Der er det mange trøstende innlegg å se. Jeg tviler av og til på om jeg er bipolar, at jeg bare er rar og uttafor, men jeg må stole på min psykiater. Innleggende på youtube gir meg håp. Det er mange flotte mennesker som er bipolar. Jeg vil ut og gjøre min innsats! Kanskje min skriving kan føre til noe.... 0 Siter
Gjest og det er du også! :) Skrevet 27. mars 2013 Skrevet 27. mars 2013 ''Det er mange flotte mennesker som er bipolar.'' Selvsagt er det det, og jeg er en av dem! 0 Siter
Gondor Skrevet 27. mars 2013 Forfatter Skrevet 27. mars 2013 ''Det er mange flotte mennesker som er bipolar.'' Selvsagt er det det, og jeg er en av dem! Så flott at du tenker sånn! Den skal jeg adoptere. 0 Siter
tonie Skrevet 27. mars 2013 Skrevet 27. mars 2013 Et par av favorittmenneskene mine har den lidelsen. Skriv! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.