Gå til innhold

Til badet: 4-6 liters søppelbøtte med push-lokk?

Anbefalte innlegg

Gjest finner ingenting
Skrevet

Hvor får jeg kjøpt det? Gjerne med bøtte inni, slik at søppelpose kan benyttes uten at det vises utenpå (dårlig setning)..

Det er ikke ønskelig med pedalbøtte med vippelokk, pga marginal plass mellom toalett og servantskap.

Fortsetter under...

Gjest finner ingenting
Skrevet
  april13 skrev (På 2.4.2013 den 9.22):

Har du prøvd på Ikea?

Ja, uten hell.

Gjest april13
Skrevet
  finner ingenting skrev (På 2.4.2013 den 9.24):

Ja, uten hell.

Sender en link her.

Hvis du klikker på bildet av den søppelbøtta du vil se nærmere på, kommer du til som regel til et nettsted der de selger den bøtta.

https://www.google.no/search?q=s%C3%B8ppelb%C3%B8tte+med+lokk&hl=no&client=firefox-a&hs=S4d&rls=org.mozilla:nb-NO:official&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=1KFaUdDxBY354QSwmICgCw&ved=0CEYQsAQ&biw=1366&bih=634

Nord og ned
Skrevet

4-6 liter er da ekstremt lite. Kan ikke tenke meg at det finnes.

Annonse

Gjest Kayia
Skrevet
  Nord og ned skrev (På 2.4.2013 den 10.09):

Til et bad er 4-6 l slettes ikke lite (om en ikke har bleiebarn). Min er på 4 liter, og det er mer enn nok.

Annonse

Skrevet

Jeg har en slik, dog uten "innerbøtte", mener bestemt at jeg kjøpte den på Europris.

Skrevet
  Nord og ned skrev (På 2.4.2013 den 10.09):

''4-6 liter er da ekstremt lite. Kan ikke tenke meg at det finnes''

Neida, det er akkurat passe på badet. :o) Jeg er litt usikker på hvor stor min er, den er kanskje hakket større, men ikke større enn en 10-liters bøtte i alle fall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...