Gå til innhold

LES dette Webmaster!!! HASTER

Anbefalte innlegg

Gjest Dem Kan Aldri Tilgis

Hei!

Skrev et innlegg på psykiatri forumet, der jeg kaller meg Dem Kan Aldri Tilgis.

I det siste innlegget, der hvor jeg fikk et slag i magen av et svar fra en bruker, ble det direkte framsatt svar som kunne virke truende, der hvor jeg virkelig fikk råd om å bruke vold mot ansatte der jeg bor eller sette fyr på stedet. Jeg kunne også bare dø i stillhet for da fikk dem fred.

Her er det som ble skrevet:

Som du ser av svarene under, så er det nøyaktig samme reaksjon som personalet der du er. Du blir ikke tatt på alvor, du blir skyldbelagt (det er deg det er noe galt med for du kan ikke snakke ordentlig engang) Du overdriver, er vanskelig, finner på ting, og konstruerer. Slitsom og vil bare ha oppmerksomhet.

Jeg anbefaler at du neste gang ikke sier noe som helst når du har det ille, bare gå løs på ting med vold eller fyrstikker. Da skjer det nok noe temmelig kjapt vil jeg tro.

Andre alternativ er jo å bare dø stille. Så får folket fred.

Tydeligvis.

Det ble også skrevet et annet innlegg av samme bruker som beskriver at vi med min tilstand er dumme og totalt mangler empati osv..

Jeg vil virkelig fortelle at disse svarene var som å få hjertet delt i tusen biter, det gjorde virkelig vondt å lese da jeg kom hjem fra skolen i dag.

Det var rett og slett tåpelige påstander hun kom med, da hun ikke kjenner meg i det hele tatt.

Det denne personen har skrevet er mest sannsynlig straffbart, da det er ulovlig i Norge å fremsette råd om å ta sitt eget liv eller sette fyr på ting og bruke vold.

Denne personen skal være glad for at jeg ikke er dum nok til å høre på disse rådene, men det var likevel så vondt å lese at jeg brast ut i gråt.

Det jeg vil frem til her nå er at jeg råder dere virkelig til å slette hele innlegget, for å unngå søksmål mot doktoronline.

Hvis ikke innlegget blir slettet veldig raskt vil jeg og min advokat (som nå er kontaktet) mest sannsynlig stille doktoronline til ansvar for å ikke ha slettet dette innlegget umiddelbart.

Jeg så at innlegget ble skrevet i 11 tiden i dag morges, så dere har hatt god tid til å slette.

Hvis vi finner ut av hvem denne personen er, som politiet kan finne ut av ved å sjekke ipadresse til vedkommende, så vurderer jeg sterkt å anmelde denne personen for brudd på loven.

Så jeg råder dere sterkt til å slette dette så fort som mulig for å unngå søksmål.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/390276-les-dette-webmaster-haster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror du misforstår svaret fra E fullstendig. Jeg leser det slik som at hun gir deg full støtte, men at de andre (både i tråden og på institusjonen) ikke tar deg på alvor før du gjør alvorlige ting. Og at mange, ikke E, oppfatter psykisk syke som dumme, lettlurte osv..

Mulig jeg bommer, så klart, men jeg tror det er ironi i Es innlegg, og altså støtte til deg.

Måten du ordlegger deg på, og ikke bare det men selve innholdet i det du skriver gjør at de sakene du ønsker å ta opp faller i grus. Beklager.

Kanskje det har med utviklingsforstyrrelsen å gjøre at jeg ikke alltid er like flink å ordlegge meg, men det jeg har skrevet er sannheten, jeg verken overdriver eller finner på noe.

Jeg er ikke alvorlig syk, jeg er ikke psykotisk eller noe sånt.. Og jeg står på det jeg har sagt at innlegget skal slettes!!

Annonse

Kanskje det har med utviklingsforstyrrelsen å gjøre at jeg ikke alltid er like flink å ordlegge meg, men det jeg har skrevet er sannheten, jeg verken overdriver eller finner på noe.

Jeg er ikke alvorlig syk, jeg er ikke psykotisk eller noe sånt.. Og jeg står på det jeg har sagt at innlegget skal slettes!!

Jeg gidder ikke å bry meg mer om doktoronline.

Doktoronline vil nå ikke bli brukt fra min side.

Når det eneste disse folkene er ute etter, å psykisk angripe en person, så kan det være det samme, jeg gidder ikke å lese innlegg på innlegg som får meg i dårligere humør..

Fra nå av skal jeg bruke tiden min på andre ting som er mye viktigere enn doktoronline

Når det eneste disse folkene er ute etter, å psykisk angripe en person, så kan det være det samme, jeg gidder ikke å lese innlegg på innlegg som får meg i dårligere humør..

Fra nå av skal jeg bruke tiden min på andre ting som er mye viktigere enn doktoronline

Du har jo fått veldig mye god støtte her inne.. så nå synes jeg du overreagerer..

Velmente tanker fra meg og lykke til videre.

Du tolker innlegget noe feil, det er brukt ironi og der kom også frem svært mye støtte til deg som jeg tror du kan ha oversett i forbifarten. Om du har problemer med å oppfatte ironi så kan det bli spesielt vanskelig når ordene er skrevet og ikke sagt muntlig. Jeg opplever at du reagerer ganske voldsomt på helt uskyldige ting og det får meg til å lure på din "opprinnelige" situasjon, hva som er relle fakta og hva din tolkning av dette er. Uansett tror jeg både du og sykehuset kan ha nytte av en samtale med en tredjeperson som en mekler.

Du velger å bruke tiden din som du vil. Når jeg leser det du skriver får jeg ikke din reaksjon til å passe med hendelsen, og dersom du opplever det såpass vanskelig tror jeg kanskje ikke det er så nyttig for deg å være på et slikt sted og dele slike ømfintlige tema.

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det er synd at du misforstår det nevnte innlegget pga ironien.

Det er også synd at folk svarer med ironi til personer som tydelig ikke forstår ironi.

Personer med autismespektrumlidelser (inkl asperger) og personer med schizofreni forstår oftest ikke ironi men tolker/forstår det bokstavelig.

Det er også synd at folk svarer med ironi til personer som tydelig ikke forstår ironi.

Personer med autismespektrumlidelser (inkl asperger) og personer med schizofreni forstår oftest ikke ironi men tolker/forstår det bokstavelig.

Hvordan kunne E vite at ts ikke forstår ironi...?

Annonse

stjernestøv

''Personer med autismespektrumlidelser (inkl asperger) og personer med schizofreni forstår ikke ironi men tolker/forstår det bokstavelig.''

Folk med asberger kan forstå ironi hvis det har blitt forklart at det er ironi, folk med schizofreni forstår som oftes ironi. Er min erfaring, så den var litt drøy.

Bella Dotte

''Personer med autismespektrumlidelser (inkl asperger) og personer med schizofreni forstår ikke ironi men tolker/forstår det bokstavelig.''

Hvis jeg skulle tolke deg bokstavelig, måtte jeg gå ut fra at du mener dette absolutt, og det gjør du vel ikke, NHD?

Jeg tror du misforstår svaret fra E fullstendig. Jeg leser det slik som at hun gir deg full støtte, men at de andre (både i tråden og på institusjonen) ikke tar deg på alvor før du gjør alvorlige ting. Og at mange, ikke E, oppfatter psykisk syke som dumme, lettlurte osv..

Mulig jeg bommer, så klart, men jeg tror det er ironi i Es innlegg, og altså støtte til deg.

Ikke så rent lite overasket her jeg sitter faktisk. Men men. Man lærer noe nytt hver eneste dag. Jeg håper TS får den hjelpen som trengs.

Ikke så rent lite overasket her jeg sitter faktisk. Men men. Man lærer noe nytt hver eneste dag. Jeg håper TS får den hjelpen som trengs.

Etter å ha trampet veldig i salaten et par ganger har jeg lært meg til et par ting: sjekke om tråden er på psykiatri og er den det - trå varsomt.

Det går seg nok til, skal du se.

Etter å ha trampet veldig i salaten et par ganger har jeg lært meg til et par ting: sjekke om tråden er på psykiatri og er den det - trå varsomt.

Det går seg nok til, skal du se.

Jup, en føljetong jeg ikke har fått med meg i forkant, og et resultat som helt klart styrker TS sak på samtlige punkter.

berreundrar

Var det ikke det jeg prøvde å si til deg? Men du svarte meg videre med din merkelige måte å bruke ironi på. Synes du burde gå i deg selv nå, ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...