Gå til innhold

Parti som bør jobbe sammen.

Anbefalte innlegg

Gjest myrir
Skrevet

Selv skulle jeg ønske en kombinasjon av SV, Arbeiderpartiet, Kr.F og SP kunne regjert. Desse er i mot menneskehandel.

Alle som har barn og som ønsker bedre moral og en god fremtid for sine barn burde stemme et av desse partiene.

Gjest det er sikkert og visst
Skrevet

Jeg har barn.

Men mener også at moralen min er bra.

Men ingen av de paritene får stemmen min

Skrevet

Bortsett fra KrF har jo de tre andre regjert sammen i to perioder nå...

Gjest myrir
Skrevet

Bortsett fra KrF har jo de tre andre regjert sammen i to perioder nå...

Håper virkelig at de fortsetter i regjering. Men det ser ikke helt lyst ut på målingene, derfor bør de også prøve seg på lag med Kr. F om de skal kunne fortsette. Kr.F er vel trolig det partiet som står de nærmest ville jeg tro.

Gjest Elextra
Skrevet

''Selv skulle jeg ønske en kombinasjon av SV, Arbeiderpartiet, Kr.F og SP kunne regjert. Desse er i mot menneskehandel. ''

Hvilket parti er for menneskehandel?

Gjest myrir
Skrevet

''Selv skulle jeg ønske en kombinasjon av SV, Arbeiderpartiet, Kr.F og SP kunne regjert. Desse er i mot menneskehandel. ''

Hvilket parti er for menneskehandel?

De som ikke vil forby menneskehandel, må jo også sies for menneskehandel.

Gjest Elextra
Skrevet

De som ikke vil forby menneskehandel, må jo også sies for menneskehandel.

''De som ikke vil forby menneskehandel, må jo også sies for menneskehandel.''

Ja, i Bush-terminologi, så.

Skrevet

''bedre moral''

Hva legger du i dette?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...