Gå til innhold

Trenger andres mening - barneopprdragelse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

6

• cathlin

4

• Lillemus

3

• Kalevaala

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli

Akkurat sånn er det med husets eksemplar av arten også. Tror ikke ungen lider noen nød, men kjenner at det gjør noe med _meg_, det irriterer meg. Men altså, når jeg orker å tenke noenogtredve år bakover i tid, var jeg litt sånn selv også. Sikkert derfor det irriterer :)

Men ang. tid som går med: jeg synes det er så vanskelig å begrense. Har eldre barn (egentlig voksne nå) som også er så styrt av telefoner og pc at alt anna kommer i andre rekke.

Jepp, føles som jeg får et akutt anfall av PMS når jeg ser ungene ligge i senga fullt påkledd midt på dagen :P

Gjest togli

Hjelper ikke mye at den er gammel om den tar fyr, da!

Derfor hun ikke får lov å ha den påslått eller i senga uten ved tilsyn..... Har instruert henne i å trekke ut kontakten med det samme om PC'n skulle begynne å flimre (skjermen), lukte svidd e.l.... Antar det er god nok forsikring?

Derfor hun ikke får lov å ha den påslått eller i senga uten ved tilsyn..... Har instruert henne i å trekke ut kontakten med det samme om PC'n skulle begynne å flimre (skjermen), lukte svidd e.l.... Antar det er god nok forsikring?

''Derfor hun ikke får lov å ha den påslått eller i senga uten ved tilsyn..... Har instruert henne i å trekke ut kontakten med det samme om PC'n skulle begynne å flimre (skjermen), lukte svidd e.l.... Antar det er god nok forsikring? – togli''

Nei, for dyne/madrass tetter luftehullene under/på siden av en bærbar. Og det er jo lett å bli forstyrret, og glemme den.

Si at hun skal ha den på et kjøkkenbrett (sånn man serverer mat på), slik at den står på noen hardt som ikke tetter luftehullene.

I tillegg, og uansett om man bruke bærbar i stuen eller i sengen, så må man være forsiktig at ikke strømforsyningen blir overopphetet fordi noen legger klær over den, eller en pute, eller den havner mellom to puter på sofaen.

Alt godt

Annonse

Gjest togli

''Derfor hun ikke får lov å ha den påslått eller i senga uten ved tilsyn..... Har instruert henne i å trekke ut kontakten med det samme om PC'n skulle begynne å flimre (skjermen), lukte svidd e.l.... Antar det er god nok forsikring? – togli''

Nei, for dyne/madrass tetter luftehullene under/på siden av en bærbar. Og det er jo lett å bli forstyrret, og glemme den.

Si at hun skal ha den på et kjøkkenbrett (sånn man serverer mat på), slik at den står på noen hardt som ikke tetter luftehullene.

I tillegg, og uansett om man bruke bærbar i stuen eller i sengen, så må man være forsiktig at ikke strømforsyningen blir overopphetet fordi noen legger klær over den, eller en pute, eller den havner mellom to puter på sofaen.

Alt godt

Joda, men skulle den starte å brenne, så skjer det når hun er der og får trukket ut kontakten og kasta PC'n i gulvet.....

Joda, men skulle den starte å brenne, så skjer det når hun er der og får trukket ut kontakten og kasta PC'n i gulvet.....

Og du stoler på at en 12-13-åring klarer å tenke så klart om det skulle begynne å brenne i fanget hennes?! Kjøp en slik en til henne du:

http://www.ting.no/laptop-pute

Finnes i mange varianter da.

Gjest togli

Og du stoler på at en 12-13-åring klarer å tenke så klart om det skulle begynne å brenne i fanget hennes?! Kjøp en slik en til henne du:

http://www.ting.no/laptop-pute

Finnes i mange varianter da.

Satser på det går bra ;)

Jeg er av typen bekymraforaltmuligmamma, og prøver å bli litt tøffere ;)

Joda, høres greit ut, det. :)

Annonse

trollemor;o)

Fordi hun ligger i senga på dagtid.... Senga skal visst primært brukes til soving :P

Har hun en sofa på rommet sitt da? Jeg ser overhodet ikke problemet med at ho ligger i senga. Jeg trodde det var det at hn brukte mye tid på nettet som var greia...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...