Gå til innhold

Det er 12 kvinnelige kroppstyper

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ikke bare eple, pære osv

Jeg mente lollipop, men med bredere skuldre.

Takk for svar!

Jeg nærmer meg eplefasongen, dessverre, men har ellers vært pære. Jeg vil prøve å trene og få bort magefettet, da det er det fettet som sitter på magen som er det skadelige fettet.

Jeg synes at alle kroppsfasonger er vakre.

Det var fint at det var litt klestips på linken.

Gjest Psyk av alt

Takk for svar!

Jeg nærmer meg eplefasongen, dessverre, men har ellers vært pære. Jeg vil prøve å trene og få bort magefettet, da det er det fettet som sitter på magen som er det skadelige fettet.

Ja det var fint med klestips. Selv kan jeg ikke se for meg at jeg kan bruke den svarte buksen som er foreslått når man har lollipopp fasong.

Annonse

Gjest Psyk av alt

Takk for svar!

Glemte å nevne at jeg stort sett synes alle kvinner er vakre jeg og. Men ikke forferdelig overvektige.

Gjest Ikke bare eple, pære osv

Ja det var fint med klestips. Selv kan jeg ikke se for meg at jeg kan bruke den svarte buksen som er foreslått når man har lollipopp fasong.

På lollipop ser jeg at en brun bukse medsleng er foreslått

Er slengbukser på vei tilbake tro?

Gjest Psyk av alt

Takk for svar!

Eplefasongen har forslag til fine klestips, spesielt skjørtet og buksene.

Ja, dette har jeg sett før. Veldig nyttig og lærerikt!

Jeg er timeglass... men jeg blir pære når jeg legger på meg for mye. Har heldigvis klart å kvitte meg med noen få kilo nå siste månedene, og timeglasset har kommet tydelig til syne igjen. Deilig! Faktisk kjøpt meg en ettersittende "lille sorte" kjole nå for første gang i mitt liv, og er ikke flau over curvene mine lenger. ENDELIG har jeg fått inn i skallen at jeg faktisk er en KVINNE med runde former.. og ingen anorektisk prøvedukke.

Og det har jeg forsont meg med, etter å ha mislikt formene (spesielt hofter og bak) siden jeg var 15 år. Helt grunnløse bekymringer, vi er jo som vi er uansett!

Hurra for denne flotte prøvedukken:

http://www.klikk.no/mote/kamille/sarasskjonnhet/article826441.ece

Jeg ligner på henne, og endelig ser jeg at det er kvinnelig og vakkert... ikke uelegant, for stort og breitt ! :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...