Gjest Lørdagsmiddag Skrevet 6. april 2013 Skrevet 6. april 2013 Tacopizza, hjemmelaget, her :-) Hva er din lørdagsfavoritt? 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 6. april 2013 Skrevet 6. april 2013 Det blir ofte hjemmelaget pizza her på lørdagene - vi er glad i hjemmelaget pizza her alle sammen. Fyllet på varieres litt, men sønnen i huset vil gjerne ha skinke og bacon på, mens mannen min og jeg gjerne vil ha litt 'hot' pizza 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 6. april 2013 Skrevet 6. april 2013 Biff. Anguskjøtt tror jeg det var jeg så lå i kjøleskapet. Soppstuing til, grønnsaker av det jeg måtte ha, råstekte potetbåter. Vi har ofte svinefilet, kylling eller biff med godt tilbehør i helgene. Lager pizza sånn nå og da, men ikke så ofte. Blir som oftes pepperonipizza med løk, paprika og mais. Eller dvs, har vi rester fra kjøttet/kyllingen dagen før, så hender det jeg lager pizza med det som fyll. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. april 2013 Skrevet 6. april 2013 Hos oss er fredag gjerne pizza- eller tacodag. Lørdag har vi litt mer "voksen" mat. I dag skal vi ha skikkelig "sikringskost" - biff og bakt potet med blåost-rømme, tomatsalat og dampede asparges. Har nylig vært en uke i Spania og spist fisk og sjømat til lunsj og middag hver dag, så nå føler jeg kroppen hungrer etter rødt kjøtt :-). 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. april 2013 Skrevet 6. april 2013 I dag skal vi lage risotto og beine ut kyllinglår som fylles med urter og parmesan, rulles sammen og poaches. 0 Siter
Gjest nickløsheletida Skrevet 6. april 2013 Skrevet 6. april 2013 I dag skal jeg spise middag ute og da vet jeg ikke hva det blir. 0 Siter
Elbereth Skrevet 6. april 2013 Skrevet 6. april 2013 Gryterett med kalkunrester fra nyttår, kokte poteter og salat. Er matlei for tiden, og dette var bare sånn passe godt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.