Gå til innhold

Hadde du en drøm om hvordan livet ville bli?

Anbefalte innlegg

Er lett å si at man må ta asvar når man ikke sliter med angst selv. Du virker veldig umoden.

Jeg har erfaring med både depresjon og angst, så jeg vet faktisk hva jeg snakker om. Men du nevnte ikke noe om angst i innlegget ditt, du snakket om å leve i dine foreldres skygge. På bakgrunn av det svarte jeg at det kan være på tide å ta ansvar for eget liv og gjøre noe med det. Når angst kommer i tillegg er dette selvfølgelig en utfordring, men ikke en unnskyldning for ikke å kjempe for å komme ut av angsten.

Å kalle meg umoden fordi jeg svarer noe du ikke liker, faller på sin egen urimelighet, spesielt siden du ikke vet noe om meg og min fortid.

Fortsetter under...

Ville være en del av noe normalt (hensiktsmessig). En normal familie, venner, et normalt liv, bli sett og satt pris på for den jeg var. Ofte drømte jeg om å brenne alle broer og bosette meg på andre siden av kloden for å begynne helt på nytt. Tilslutt ble jeg så utslitt av å vente på voksenlivet at jeg hadde bare lyst til å dø for å komme meg vekk fra alt.

Ting er bedre nå. Fortiden min står ikke skrevet i pannen min og jeg kan velge selv.

''Ting er bedre nå. Fortiden min står ikke skrevet i pannen min og jeg kan velge selv.''

Gratulerer - og med den innstillingen kan du nå så langt du vil :-)

Å ja, gjett om! Jeg har fortsatt mange drømmer om hvordan livet skal bli og jobber med saken. Innimellom er det to skritt fram og tre tilbake, men det er viktig å ha drømmer og mål, tror jeg.

Du kommer ingen vei hvis du ikke tar tak i ting og forandrer på det negative synet på deg selv. Det er dessverre ingen som kan gjøre det for deg. Dumt å la en trist barndom ødelegge resten av din tid på jorda, er det ikke?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...