Anonym denne gang Skrevet 7. april 2013 Skrevet 7. april 2013 Vi planlegger tur til London og vil ankomme der en fredag. Mange sier vi bør vente med å kjøpe billetter til musikal til vi kommer dit pga at det er mye billigere enn å kjøpe på forhånd. Men er litt redd for at det vil være ganske utsolgt for de beste plassene siden vi nok ikke vil få kjøpt billetter før lørdagen... Anyone? 0 Siter
stromme Skrevet 7. april 2013 Skrevet 7. april 2013 Ja, det ville ikke jeg tatt sjansen på, om det var en bestemt musical jeg ville se. 0 Siter
Kalevaala Skrevet 7. april 2013 Skrevet 7. april 2013 Tror ikke jeg ville tatt sjansen på det.. Forslag: 1. Spør den som sa det om ca. hvor mye billigere det er å vente. 2. Vurder om du synes de pengene du evt. sparer er verdt usikkerhet ang. plassering/utsolgt forestilling. Kanskje er ikke musicalen så viktig, og det spiller ingen rolle om dere får plass i det hele tatt / evt. får dårlige plasser. Da kan du godt vente til dere er der. 0 Siter
Gjest sangsol Skrevet 7. april 2013 Skrevet 7. april 2013 Vi kjøpte da vi var der. Men musicalen vi ønsket se, var utsolgt- og vi endte med å kjøpe til annen forestilling. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.