Gå til innhold

e-post ønsker hjelp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

''Hvorfor kommer mail fra som (kanskje?) er fra banken min som "søppelpost", dvs den ligger i mappen søppelpost?

Er det trygt å åpne den? – totallyblondpådette''

Sender banken din eposter da? Det er mange som sender falske "bank-eposter", med falske linker.

Det er trolig trygt å lese epostene, men IKKE klikk på noen av linkene, og IKKE oppgi noen informasjon.

Logg deg på nettbanken direkte (ikke fra link i eposten), og sjekk om det er meldinger fra banken der.

Med vennlig hilsen

Gjest totallyblondpådette

Fordi mail-klienten sikkert har en eller annen formel på mail-adresser som kan være virus og dermed sender den til "Muligens søppelmappa". Du skal kunne legge inn at mailer fra den adressen kommer til innboksen om du vil det.

Takk for hjelp!

:-)

''Hvorfor kommer mail fra som (kanskje?) er fra banken min som "søppelpost", dvs den ligger i mappen søppelpost?

Er det trygt å åpne den? – totallyblondpådette''

Sender banken din eposter da? Det er mange som sender falske "bank-eposter", med falske linker.

Det er trolig trygt å lese epostene, men IKKE klikk på noen av linkene, og IKKE oppgi noen informasjon.

Logg deg på nettbanken direkte (ikke fra link i eposten), og sjekk om det er meldinger fra banken der.

Med vennlig hilsen

Takk for gode råd og hjelp!

Annonse

Har du nettbank sender vel banken mail/meldinger til deg der? Jeg har i alle fall aldri fått noen mail fra banken, annet enn fra DNB som jeg ikke har konto hos. Og det var selvsagt ikke DNB som sendte den.

Takk for råd og hjelp!

men, *grøss* da var det antakelig svindlermail som kom til min e-post. Er glad for at jeg ikke åpnet den.

Takk for råd og hjelp!

men, *grøss* da var det antakelig svindlermail som kom til min e-post. Er glad for at jeg ikke åpnet den.

''men, *grøss* da var det antakelig svindlermail som kom til min e-post. Er glad for at jeg ikke åpnet den.''

Sansynligheten er vel temmelig stor for det. :) Og så gjorde du helt rett. *klappe på skuldra* Hadde neppe gjort noe om du åpna mailen, men hadde du klikka på en link der eller noe, så hadde det neppe vært særlig lurt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...