Gå til innhold

Enkelte dolere


tiam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gravøl? Jeg tror heller dol får en ny oppblomstring med dette nye designet. Mye mer brukervennlig for folk fra andre forum, som nok vil føre til økt brukermasse. Og det vil komme godt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna Banana

Gravøl? Jeg tror heller dol får en ny oppblomstring med dette nye designet. Mye mer brukervennlig for folk fra andre forum, som nok vil føre til økt brukermasse. Og det vil komme godt med.

 

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravøl? Jeg tror heller dol får en ny oppblomstring med dette nye designet. Mye mer brukervennlig for folk fra andre forum, som nok vil føre til økt brukermasse. Og det vil komme godt med.

Enig, det virker bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

annlovindaen

Gravøl? Jeg tror heller dol får en ny oppblomstring med dette nye designet. Mye mer brukervennlig for folk fra andre forum, som nok vil føre til økt brukermasse. Og det vil komme godt med.

 

Det tror jeg også   :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Gravøl? Jeg tror heller dol får en ny oppblomstring med dette nye designet. Mye mer brukervennlig for folk fra andre forum, som nok vil føre til økt brukermasse. Og det vil komme godt med.

 

Det håper vi også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Godt mulig at det vil komme mange nye her. Men jeg tror nok at en god del av oss gamle gode DOL'ere (jeg byttet nick i går etter over 12 år med samme nick) ikke kommer til å bruke forumet slik vi har gjort. Kanskje bare komme inn og kikke litt og svare innimellom, men opplegget legger ikke akkurat opp til de artige debattene som kanskje har vært DOL sitt kjennemerke, med utallige forgreininger og digresjoner....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

annlovindaen

Godt mulig at det vil komme mange nye her. Men jeg tror nok at en god del av oss gamle gode DOL'ere (jeg byttet nick i går etter over 12 år med samme nick) ikke kommer til å bruke forumet slik vi har gjort. Kanskje bare komme inn og kikke litt og svare innimellom, men opplegget legger ikke akkurat opp til de artige debattene som kanskje har vært DOL sitt kjennemerke, med utallige forgreininger og digresjoner....

 

Det er da ikke noe i veien for at man kan ha de samme debattene her, er nå min mening. 

 

Synes det er veldig greit og lett å finne fram her jeg nå, etter at jeg har brukt noen timer til å gjøre meg kjent med dette oppsettet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskelilje: Når du har forsøkt det noen timer, så ser du at det er enklere og raskere å få oversikt i diskusjonene. DOL var meget bra i 1997, men trengte en seriøs oppussing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, det var på tide.

 

Påskelilje: Når du har forsøkt det noen timer, så ser du at det er enklere og raskere å få oversikt i diskusjonene. DOL var meget bra i 1997, men trengte en seriøs oppussing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...