Gå til innhold

Nytt oppsett på DOL - jøje meg!

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Bra du er positiv til dette hww, godt å se det og :)

Jeg hadde samme problemet som deg, måtte trykke glemt passors osv. Kanskje alle må det?

Hei, Dette ser veldig flott ut da :-) Det vil nok ta litt tid å venne seg til det, jeg husker det var masse styr forrige gang dol la om nettsidene sine også - og nå er det jo totalforandring i forhold til den gang :-)

Men jeg fikk ikke logget meg inn uten at jeg trykket på "glemt passord" og  så få tilsendt nytt passord fra dere. Er det ikke epost adressen min som er brukernavnet mitt lenger? Er det flere enn meg som hadde det problemet?

Og så en ting til... vil det ikke lenger være "100 nyeste"? Savner den da..

Gratulerer med fin og moderne nettside :-) 

Fortsetter under...

• Svar 155
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Hildeadmin

15

• Mirabell

9

• påskelilje

8

• annlovindaen

8

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Gjest Admin Doktoronline

Hei, Dette ser veldig flott ut da :-) Det vil nok ta litt tid å venne seg til det, jeg husker det var masse styr forrige gang dol la om nettsidene sine også - og nå er det jo totalforandring i forhold til den gang :-)

Men jeg fikk ikke logget meg inn uten at jeg trykket på "glemt passord" og så få tilsendt nytt passord fra dere. Er det ikke epost adressen min som er brukernavnet mitt lenger? Er det flere enn meg som hadde det problemet?

Og så en ting til... vil det ikke lenger være "100 nyeste"? Savner den da..

Gratulerer med fin og moderne nettside :-)

Hei, jeg hjelper deg med dette. Kikk i postkassen din! :)

Annonse

Bra du er positiv til dette hww, godt å se det og :)

Jeg hadde samme problemet som deg, måtte trykke glemt passors osv. Kanskje alle må det?

Prøver meg på multisitat her nå.

Hyggelig å se deg her stjernestøv - godt med noe som er trygt i dette nye landskapet :-)

Annonse

Mary Poppins

Synes dere har vært flinke jeg admin!

Bare hyggelig :)

Synes dere har vært flinke jeg! selvfølgelig er det uvant til å begynne med, men det må man jo bare regne med. Det hjelper også veldig at admin er så hyggelige og hjelpsomme slik du/dere er nå :-)

Nicklusheletida

De

Jeg logget meg på med nick og gammelt passord, men fikk ikke logget meg på med telefonen, bare på pcen

Den finner ikke jeg heller.

Merker jeg må venne meg litt til dette! Menn hallo folkens! :-) Hvordan finner vi "svar til meg" - er det helt borte?

Har sagt det før og sier det igjen; her blir jeg nok ikke så lenge :-/ Dette er alt annet enn brukervennlig, og hovedargumentet - økt brukervennlighet på Pad og smartphone - bare er til å le av. Uoversiktelig, tungvindt, scroll scroll er hovedintrykket både på pad, phone & mac.

Siden jeg etter masse scrolling fremeles ikke ser om dette kommer til å publiseres signert eller ikke, signerer jeg her i innlegget.... 

- Kaiya

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...