Gå til innhold

Nytt oppsett på DOL - jøje meg!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 155
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Hildeadmin

15

• Mirabell

9

• påskelilje

8

• annlovindaen

8

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Bra du er positiv til dette hww, godt å se det og :)

Jeg hadde samme problemet som deg, måtte trykke glemt passors osv. Kanskje alle må det?

Jeg måtte registrere meg på nytt å lage nytt nick. Kom ikke inn med den gamle e-postadressen min... Fikk bare feil brukernavn eller passord.

Annonse

Admin: En liten bug:

Da jeg skulle velge "Filtrer etter forum" så stod det default "Alle", men da jeg lagret forsvant det.

Da jeg huket av for alle forumene (en etter en) så lagret det, og nå fungerer det fint.

Litt usikker på om jeg forstår hva du mener, men jeg prøver :)

Hvis "Vis resultater fra alle forum" har en hake foran seg, så vil du få se resultater fra alle forum, selv om ikke alle enkeltrom har haken ved siden av seg. Var det svar på spørsmålet ditt? 

Jeg har aldri vært på et slikt forum før.  Hvor er 100 nyeste da?

"Vis nytt innhold" (helt øverst til venstre) vil kunne vise deg de siste oppdaterte trådene innenfor for eksempel 24 timer, det nye innholdet siden du sist var pålogget osv, avhengig av hvilke filtreringsmuligheter du velger. Se gjerne punkt 3 her: http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/390459-velkommen-til-nytt-forum/

Gjest Admin Doktoronline

Oi, dette var litt rart. Og litt gøy. :) Men nå ser vi jo hverandre! Hvor går jeg for å skjule meg?

Hei, du lurer på hvordan du kan gjøre deg anonym? Her er fremgangsmåten.  

http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/390459-velkommen-til-nytt-forum/

Litt usikker på om jeg forstår hva du mener, men jeg prøver :)

Hvis "Vis resultater fra alle forum" har en hake foran seg, så vil du få se resultater fra alle forum, selv om ikke alle enkeltrom har haken ved siden av seg. Var det svar på spørsmålet ditt? 

Det er rett "sted", men da jeg klikket på "Lagre" (altså, for å lagre "Vis resultater fra alle forum") så ble det ikke lagret. Og "Vis nytt innhold" tok ikke med "resultater fra alle forum". Jeg forsøkte flere ganger.

Da jeg gikk tilbake og huket av alle forum individuelt, og så "Lagre", så fungerte det.

Dette er jo ikke et problem for meg (jeg har jo gjort det), men jeg så det var noen som klaget over at de ikke så noe nytt innhold, og da kan dette være årsaken.

Hmm... Jeg finner ikke smileys, jeg. På iPad.

Hei,

det er dessverre noen mangler på formateringsmuligheter på iPad. Forumet fungerer fint å lese, + skrive innlegg, men formatering av tekst og smileys osv mangler. Dette er en kjent feil/mangel i denne forumløsningen, men jeg vet dessverre ikke noe om når/om dette kommer til å bli utbedret. 

Annonse

Det er rett "sted", men da jeg klikket på "Lagre" (altså, for å lagre "Vis resultater fra alle forum") så ble det ikke lagret. Og "Vis nytt innhold" tok ikke med "resultater fra alle forum". Jeg forsøkte flere ganger.

Da jeg gikk tilbake og huket av alle forum individuelt, og så "Lagre", så fungerte det.

Takk. :)

Skal notere meg dette. 

Hei,

det er dessverre noen mangler på formateringsmuligheter på iPad. Forumet fungerer fint å lese, + skrive innlegg, men formatering av tekst og smileys osv mangler. Dette er en kjent feil/mangel i denne forumløsningen, men jeg vet dessverre ikke noe om når/om dette kommer til å bli utbedret. 

OK. Jeg klarer heller ikke å filtrere hvilke forum jeg vil ha med på Vis nytt innhold. Er det også et iPad-problem? Får jeg alle forum by default?

OK. Jeg klarer heller ikke å filtrere hvilke forum jeg vil ha med på Vis nytt innhold. Er det også et iPad-problem? Får jeg alle forum by default?

Dette skal ikke ha noe å si (altså om du gjør dette på ipad eller ikke). Alle forum er default ja. Er det når du forsøker å velge enkeltforum du får problemer?

Dette skal ikke ha noe å si (altså om du gjør dette på ipad eller ikke). Alle forum er default ja. Er det når du forsøker å velge enkeltforum du får problemer?

Under "Vis nytt innhold" får jeg ikke opp noen boks for å "Konfigurere forum-filter".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...