Gå til innhold

Nytt oppsett på DOL - jøje meg!

Anbefalte innlegg

Hei, er det noe vi kan hjelpe til med - ikke nøl med å spørre.

Tja, hvor skal gamlemor begynne? Først brukte jeg en halvtime på å logge inn, noe som ikke gikk. Antakelig fordi jeg hadde "Husk meg" på brukernavn og passord i den gamle løsningen, og den midlertidige e-postadressa jeg brukte den gang eksisterer ikke lenger. Jaja, "nytt" brukernavn er OK, men det var da fryktelig mange operasjoner for å få dette til  :wacko:

Så her sitter jeg, som egentlig bare skulle på nett for å betale noen regninger, og lurer på hva som egentlig er brukernavnet og passordet mitt, hva dette skumle oppsettet innebærer, og river meg i håret og savner gamle dager  :blink:

Men jeg har et aldeles barnslig hengivent forhold til smilefjes, så kanskje det er verdt et opphold her med nytt nick og alskens nymotens viderverdigheter  :rolleyes:

Og så er det tydeligvis ikke en "se-innlegg-før-det-postes"-funksjon, heller?  :o  (Gosj, jeg elsker smilefjes, please have mercy!)

Fortsetter under...

• Svar 155
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Hildeadmin

15

• Mirabell

9

• påskelilje

8

• annlovindaen

8

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Tja, hvor skal gamlemor begynne? Først brukte jeg en halvtime på å logge inn, noe som ikke gikk. Antakelig fordi jeg hadde "Husk meg" på brukernavn og passord i den gamle løsningen, og den midlertidige e-postadressa jeg brukte den gang eksisterer ikke lenger. Jaja, "nytt" brukernavn er OK, men det var da fryktelig mange operasjoner for å få dette til :wacko:

Så her sitter jeg, som egentlig bare skulle på nett for å betale noen regninger, og lurer på hva som egentlig er brukernavnet og passordet mitt, hva dette skumle oppsettet innebærer, og river meg i håret og savner gamle dager :blink:

Men jeg har et aldeles barnslig hengivent forhold til smilefjes, så kanskje det er verdt et opphold her med nytt nick og alskens nymotens viderverdigheter :rolleyes:

Og så er det tydeligvis ikke en "se-innlegg-før-det-postes"-funksjon, heller? :o (Gosj, jeg elsker smilefjes, please have mercy!)

Jeg får mulighet til å se innlegg før det postes, men må velge "Full editor" Men sitatet ser ikke bra ut på forhåndsvisningen... Og smileys virker ikke hos meg... Endret av Mirabell
Gjest Admin Doktoronline

Tja, hvor skal gamlemor begynne? Først brukte jeg en halvtime på å logge inn, noe som ikke gikk. Antakelig fordi jeg hadde "Husk meg" på brukernavn og passord i den gamle løsningen, og den midlertidige e-postadressa jeg brukte den gang eksisterer ikke lenger. Jaja, "nytt" brukernavn er OK, men det var da fryktelig mange operasjoner for å få dette til :wacko:

Så her sitter jeg, som egentlig bare skulle på nett for å betale noen regninger, og lurer på hva som egentlig er brukernavnet og passordet mitt, hva dette skumle oppsettet innebærer, og river meg i håret og savner gamle dager :blink:

Men jeg har et aldeles barnslig hengivent forhold til smilefjes, så kanskje det er verdt et opphold her med nytt nick og alskens nymotens viderverdigheter :rolleyes:

Og så er det tydeligvis ikke en "se-innlegg-før-det-postes"-funksjon, heller? :o (Gosj, jeg elsker smilefjes, please have mercy!)

Hei, hva som er ditt brukernavn/log in name osv. har jeg/vi full oversikt over. Jeg sender deg en post så kan vi kikke på dette så du føler at du har den fulle og hele oversikten. Post finner du ved å klikke på ditt brukernavn øverst til høyre på siden her, det grå feltet. Her finner du et valg som heter Personlige meldinger.

:)

Jeg får mulighet til å se innlegg før det postes, men må velge "Full eitor" Men sitatet ser ikke bra ut på forhåndsvisningen... Og smileys virker ikke hos meg...

Du kan redigere innlegg etter de er postet.

Sør,

Hvordan gjør du det?

Annonse

Admin: Jeg mener at avhukingen bør bli standard - hvis ikke kan alle redigere "under radaren" og det blir kaos.

Takk for tipset, jeg har nå endret slik at man ikke kan velge bort denne merkingen om at det er redigert :)

Det var rett og slett en innstilling som hadde blitt glemt ;)

Endret av TSP

Annonse

Hei! Da er vi to.... Skjønner ikke helt hvordan jeg skal kvitte meg med dette vedhenget :huh:

Hvorfor alle tallene i nicket mitt?

Dersom dere ønsker andre visningsnavn, gi meg beskjed i denne tråden eller send meg en melding, så skal jeg ordne det. :)

Admin: Et forslag: Legg inn en "Vis nytt innhold" knapp nederst på siden, slik at man slipper å scrolle helt opp for å "komme videre".

Det burde være enkelt å legge det til f. eks. litt til høyre for der det står "n bruker(e) leser dette emnet".

Det er slik på mange andre fora, og er meget populært.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...